Wednesday 11 June 2014

kisah silam

maafkan aku andai punya kisah silam
maafkan aku andai ada dosa silam
maafkan aku andai aku punya silap
maafkan aku jika aku bukan terbaek
maafkan aku jika selama ini kamu merasa tertipu
maafkan aku jika aku berkasar
maafkan aku jika kamu tak bahagia
maafkan aku jika kerena aku kau menderita
maafkan aku andai hariini kau menangis keranaku
maafkan aku andai diri ini punca kau lemah
maafkan aku andai aku menjadi punca
maafkan aku jika aku tak setaraf denganmu
maafkan aku jika hari ini kau mengetahui sesuatu yang perit
maafkan aku maafkan aku maafkan aku....

NAMUN.....

Terima kasih menerimaku
terima kasih menyayangiku
terima kasih menyimpan kisah silamku
terima kasih buat diriku bahagia
terima kasih memberi penawar duka dalam hidupku
terima kasih membuatku tertawa dengan selokamu
terima kasih berada disisiku
terima kasih kerna menjaga maruahku
terima kasih dengan sikapmu yang menjaga
terima kasih atas keberanianmu
terima kasih untuk susah senangku
terima kasih kerana menyempurnakanku

........................................ aku tak kuat aku tak mampu menghalang untukmu mengetahui..tapi aku tak berdaya untuk menyimpanya lagi..andai itu melukakanmu..ambilah peluang ini untuk mu merasa bahagia..aku bukan terbaik aku bukan sempurna jika inginmu sesuatu yang baik dan sempurna aku bukan untuk itu namun andai kau mahukan untuk sama -sama ke jannahNYA...aku ingin bersamamu melakukan itu...

INSYALLAH WAHAI TEMAN.

No comments:

Post a Comment

bulan kiter..... (sweet sweet month)

nothing to sayyyyyyyyyy cuma nak beritahu.... >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>...