Wednesday 11 March 2015

#sindrom sentak mengkarung?

salam semua lama tak blog...
mood ke laut sekarang nie nak menulis rasa malas dan macam2 ikutkan banyak nak coret tkper nanti kiter update marathon yer..ermm tgk tajuk pun macam pelik jerk selalu orang panggil krem kan...nie time pregnant kena ada cakap simpul biawak kalau belah pantai timur panggil sentak mengkarung...sakit dia?
tak payah cerita mengalir air mata...nie aku dalam proses tahan sakit..nampak macam ok..tapi hakikat setiap kali melangkah macam dicubit2...entahlah tak terluah disini sakit dia..
nasiblah en garang boleh harap untuk urut walaupun datang malas dia..terpaksalah abg..sayang memang sakit sangat...
semalam dia bantai lumur minyak panas banyak sgt sampai saat aku menulis nie kat ofis nie kaki aku rasa panas ya ampun...aduh tobat patutlah malam tadi aku tidur rasa kaki terbakar tapi dah malas bgun sebab baru 2 hari tidur lena..sebab sebelum nie batuk setiap kali tidur...
entahlah sepanjang mengandung nie lah saat aku boleh kata aku surrender...perut dah besar semua sakit2 sebelum nie aku boleh bangga tiada alahan tapi sekarang aku rasa memang tak larat setiap kali sakit aku tarik nafas dalam2...mintak dipermudahkan iyerlah tak larat weh..nak mengalir air mata nak merengek nie zuriat kita tapi itulah..mohon en suami mengerti yer...


huhuhhhuhu
inilah zuriat kita pengikat kasih sayang kita

No comments:

Post a Comment

bulan kiter..... (sweet sweet month)

nothing to sayyyyyyyyyy cuma nak beritahu.... >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>...