Monday 31 March 2014

Kenangan dulu -dulu

salam.....
haiii semua..tgk tajuk macam mengenang jerk kan..semalam setelah berbulan -bulan lamanya aku pergi kerja bawa kereta sendiri hehe bukan maksud aku kereta kepunyaan aku.yerlah seperti korang tahu aku sebelum nie pergi kerja naik kereta en garang iyerlah selepas peristiwa kereta aku rosak dan kena satu amaun yang amat menyiksa jiwa dan rosak lagi dan lagi aku dah tak larat so melepak lah kereta tuh di bengkel dan aku pakai sepenuhnya kereta en garang...nak jadi cerita petang jumaat bengkel call suruh test kereta dia kata aku apalagi ambil lah kereta pergi basuh2 kereta tuh letak pewangi semua...niat hati nak suprise kt en garang sebab aku tahu dia pun rindu kereta tuh iyerlah kereta mula- mula kami dating,balik kg sama -sama ,pusing-pusing kl sama -sama..kira memang in love car lah heheehe...sabtu kami pergi kenduri..ahad tuh kira free lah konon -konon pancing en garang dating tapi penat so takperlah..isnin aku bawa pergi kerja...
time rehat aku konon -konon ajak en garang pg lunch...dia kata ok,so bila aku ambil dia boleh nampak reaksi dia macam terkejut dan happy heheheh dalam kereta aku ingat aku jerk feeling-feeling rupanya dalam diam dia pun sama heheeheh..balik tuh dia cakap heheeh aku pun sama.lagi pulak dalam kereta tuh ada satu cd yang punyai lagu kegemaran aku sampai bila karaoke akan paksa en garang nyanyi lagu tuh..waktu kereta duk kat bengkel lama..dengar jerk lagu tuh mengalir airmata tau..heheeheh en garang pun dah faham..jenis manusia feeling lebih.


me and my gen gen!!!
 kira kereta nie yang bagi macam 2 dekat aku kegembiraan kesedihan apapun memang terbaik..... buat en garang kereta awak pun saya sayang jugak saya jaga jugak tau...terima kasih en garang sebab menjaga cik atol hahahaahah.. tapi sementara jerk nie...nanti nak hntr balik bengkel nak tgk ok ker tak iyerlah banyak lagi nak buat yang terbaik...tabahlah wahai hati heeheh..

No comments:

Post a Comment

bulan kiter..... (sweet sweet month)

nothing to sayyyyyyyyyy cuma nak beritahu.... >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>...