Wednesday 19 March 2014

ofis dan en garang??

hahahah tajuk kemain kan...ada perbezaan kan umum dah tahu aku dgn en garang satu opis..hehehe lately nie aku selalu dapat soalan kong ajaor..hehe soalan dia?eh zul bagi plak ko koir?dia tak marah ker?hurmmmmmmm aku sebenarnya takder jawapan sebab en garang tak pulak pernah marah aku koir kan walaupun ada joget lambak ckit2...heheeheh jadi nak sedap hati dan jaga hati en garang..jaga ker?aku cakap lah koir tuh kerja ofis yang melibatkan prestasi so tak lah marah..sukan nie kehendak...see bagus tak jawapan..sebab semua orang tahu aku tak leh sukan sebab en garang tak bagi..tgk senang tak?iyerlah ramai benor tanya so aku kan pasaipa tak main sukan...ermm senang en garang tak bagi..heheheeh lepas diri kan ermm sebut tang koir nie..sebab aku mmg busy dgn koir nie kebetulan plak skang nie aku jadi kondoktur muzik merangkap cikgu garang plak tuh...hehehe nanti korang taknok dengar..kena jerit -jerit heheeh..tapi en garang rileks jerk..aku pun pelik tapi memandangkan dia senyap aku kena lah guna peluang ini sebaiknya..so terlepaslah aku untuk masuk team koir dan jadi cikgu koir untuk majlis di jabatan..so aku harap lah en garang kalau benda melibatkan kerja dia ok...to en garang thanks tak terlalu menyekat..coz ini kerja masuk prestasi ooooooooo..kalau bab sukan aku terima..dan pasrah heehehe..walaupun kadang-kadang gian tau!!nak bersukan....
ermmm , so bagi aku yang aku paham...dalam cerita nie kalau bab kerja ok tapi kalau bab kehendak jawapan dia adalah NO...huh...bertabahlah wahai hati demi en garang.... so apa kena mengena dengan tajuk dan entry tanpa gambar jawapan dia aku nak bagitahu aku baru settle bab koir jabatan dan en garang tak marah pun.............so HAPPY!!!! now,fokus aku kerja lorrrr sob sob sob.

No comments:

Post a Comment

bulan kiter..... (sweet sweet month)

nothing to sayyyyyyyyyy cuma nak beritahu.... >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>...