Monday 31 March 2014

wedding

salam semua...tengok tajuk pun dah tahu kan...ermm minggu bulan nie tahun nie memang jadual hidup aku penuh dengan episod perkahwinan jerk....heheeh memang tahun 2014 nie tahun kahwin kowt...insyallah termasuk tuan blog nie pun..bakal jugak tuh yang asyik duk pi kenduri orang ambil seri ambil berkat hehehe...ermmm baru-baru nie aku ada 2 kenduri serentak nasiblah abg en garang tak tarikh sama kalau tak melepas aku nak tgk kenduri din(partner teman kami minum dulu -dulu setiap pagi)..heeheheeh wajib pergi tau.nak sgt sgt...hehehe sebab aku dalam proses persiapan pun kami selalu duk komen-komen bersama so dia jalan dulu selepas nie insyallah kami...doakan kami tau kawan-kawan..
first kenduri..kami pergi kenduri kawin kawan kg en garang..ok lah majlis perkahwinan maaf tak ambil gambar kalau ada pun gambar dalam hp en garang aku tak ambil pun pada dia...hahahaah sebab dia?hehehe nantilah aku cerita..poyo kan..
kenduri kedua... kami pergi kenduri din&mira..hurmm meriah kenduri depa dan aku suka sangat...kena pulak pengantin hargai kedatangan kami..lagi aku eksaited..memang aku jenis kolot ckit bab nie nak kena org hargai baru kita semangat ye tak...ermm kali nie memang aku nak tangkap gambar walaupun guna hp en garang cepat cepat aku mintak dia masuk dalam hp aku..senang nak tempek kat blog..so terimalah...

tahniah din & mira
en garang & Cik atol

kami mengambil berkat!!!!!!! 


itulah cerita wedding hahaha..banyak nak karang tapi otak dah semput...kang kalau aku cerita panjang-panjang masuk plak bab sesat bab en garang baca waze nth apa2...marah-marah so dari aku cerita dan aku naik angin...baik story yang elok -elok jer ahahaah daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

No comments:

Post a Comment

bulan kiter..... (sweet sweet month)

nothing to sayyyyyyyyyy cuma nak beritahu.... >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>...