Monday 10 March 2014

non update!!!!

hai...lama giler kan aku tak update blog..bukan bz tapi malas..hahaah bukan tak nak share apa yang terjadi tapi kemalsan tuh mengatasi segalanya..heheeh lately nie macam -macam jadi so aku rasa macam sedih dan payah jer nak story dalam blog.aku pun asyik duk blog walking jerk haaha..tgk org lain update sengih2 tapi aku punya sendiri non ado..updatenyer...lagi pulak since 2014 nie...bz bebenor..keje kami asyik balik kg jerk..un sangkarable story pun ado tapi alhamdulillah semuanya ok..oh ya..mana en garang?dia ada jerk...dan baru -baru nie usia perkenalan kami..gaduh kami,manja kami dah setahun...alhamdulillah perancangan ke arah kawin pun dan semakin hampir..gaduh pun dah macam hari-hari orang kata gaduh tuh erat hubungan kan...itulah aku pun kadang-kadang asyik temper jerk..ntahlah mungkin aku nak luahkan tak sampai hati konon menjaga sudahnya temper sensorang....tak apalah as long dia faham aku bersyukur...arghhhhhhhh lupakan okeh...just nak share sempena 1 tahun harituh adalah jugak aku buat suprise....kiranya satu suprise yang menjadi dannn jadinyer..sweet -sweet heheeh...apapun terima kasih layan jerk aku punya ntah apa-apa kan...ok lah tuh jerk kowt nak story..maap takdor pic..heheeheh tunggu hp saya elok lah yerp heheehe.....daaaaaaaaaaaaaaaaa xoxo!!

No comments:

Post a Comment

bulan kiter..... (sweet sweet month)

nothing to sayyyyyyyyyy cuma nak beritahu.... >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>...