Tuesday 15 April 2014

Entahlah..........

salam semua tengok tajuk pun tahukan..betapa aku kebosanan dan entahlah..lately aku tak tahu kenapa aku dengan en garang macam kebosanan jerk..mayb persekitaran dan suasana kowt.ataupun tekanan dalam diam menuju perkahwinan.kadang-kadang aku rasa malas nak bercakap.malas nak bergaduh malas segala -galanya bagi aku kalau dia diam aku boleh diam...aku tiada masalah di situ untuk mendiamkan diri dan buat apa yang aku rasa perlu.tapi bg en garang aku tak tahu apa yang ada di fikiran dia.Aku tak tahu adakah aku yang salah tapi bagi aku banyak kali aku cuba yang terbaik buat dia.jikalau orang lain boleh bermegah untuk perkahwinan aku pulak kena fikir banyak2 nak kena rancang perlahan2..agar sempurna bukan sebelum kahwin tapi selepas tuh yang penting...

erm,aku kadang-kadang takut tgk pasangan yang sebelum nie..entahlah,nak kutuk lebih-lebih tak baik tapi entahlah kadang-kadang bagi aku sebab diaorang kadang-kadang emosi aku tak stabil susah aku nak stabil emosi dan kawal apabila aku dah start tak suka orang..maybe en garang tak faham atau buat-buat tak faham.bila tidur malam kepala nie perit fikir..setiap hari aku lalui penuh kepura-puraan...cuba mencari keserasian yang dulu..betul dulu awal percintaan bukan fasa nak melalui ke arah perkahwinan so rasa indah2 jerk..bila skang semua berkongsi dan sekarang berkongsi kongsi...aku rasa en garang faham maksud aku..kepala aku jadi semak..sebab bagi aku aku punya pecah kepala fikir untuk kebaikan orang tapi orang lain rileks jerk..lalui kehidupan seperti biasa..hey..........senangnya?aku?beralah?entahlah..en garang nie kategori muka garang hati lembut kowt.aku memang kuat nangis tapi kalau aku dah tak suka mintak maaf ssh aku nak kembalikan perasaan tuh..akibat dia hadaplah muka masam aku setiap hari ataupun muka aku yang macam nak kena lempang pun ada...

entahlah apapun...harinie aku memang takder mood nak berkata -kata..biarlah dia diam dan aku diam..sekurang-kurang tkder tambah beban di hati ini.kasih sayang aku tetap di hati...sampai bila -bila

No comments:

Post a Comment

bulan kiter..... (sweet sweet month)

nothing to sayyyyyyyyyy cuma nak beritahu.... >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>...