Wednesday 2 April 2014

malam...

salam ..tajuk tak ingat malam? hehehe
semalam petang en garang tunaikan jugak permintaan aku nak pg pasar malam walaupun muka dia ketat aku tak tau kenapa..erm lama tak pergi pasar malam rasa nak borong semua tau..heeheh pesan aku jangan pergi pasar malam time laporrrr macam aku..semua nak beli.semalam aku pergi pasar malam dekat Cheras Perdana..nampak macam kecik tapi padat lah..boleh katakan macam2 ada ikan sayur mcam murah2 jugak tau..ermmm lain kali lah beli tgk en garang macam moody jerk..tapi aku buat bodoh kalau layan kang apa tak dapat.kadang2 aku tak suka sifat en garang nie dia jenis tak bagitahu kenapa?sebab nak kata aku tak cakap nak pergi dah bgtahu...nak pergi dan dia ok.aku nie jenis kalau dah betul nak pergi mesti lah kena sama -sama eksaited ne tak sampai pasar malam tiba- tiba tanya nak pape tak? tak nak tak nak..ikut hormon patut aku yang tak betul..tuh aku malas layan sgt!!! aku beli jerk ikut kepala aku tengok dia nak keropok lekor kira ok dah lah tuh..malas nak layan.kang tak pasai pasai gaduh ja.dah banyak kali dia macam tuh aku pun tak tau..nak kata apa diam kan ajer...dia pun selalu cakap kat aku abg malas nak bising-bising....ermmm tak bising muka tu kenalah senyum bukan kelat macam peria busuk...

malam tuh,
dia ajak pergi main badminton..katanya budak umah pun ok nak main...aku ok jer yer lah dah lama tak main seingat aku lepas injured depan mata dia..reket pun aku letak jerk dalam kereta..dah gian gila lagipun aku memang nak sgt tgk dia main yerlah dulu waktu kawan-kawan pastu bercinta..kami kan main badminton sama-sama hampir setiap hari 3jam setiap hari...ermmm waktu tuh tak rasa penat...dan tgk en garang main rasa macam hebat jerk...tapi sekarang?????????????????

hahahahaah,
ok lah fine budak umah dia pun main biasa -biasa jerk kira tak sehebat en garang lah dan aku rasa aku lagi hebat kowt..tapi sebab kata nak kuar peluh so kita main biasa -biasa jerk..terror lah aku sampai en garang taknak partner dgn aku suruh partner dengan budak rumah bagi ada saingan heheehe...poyo tak?haruslah kan..sebab ingat senang ker nak kalah dgn en garang dia memang main biasa tapi kesungguhan dia kejar bola tuh kadang -kadang sampai kaki macam menari ballet pun ada...sebab tuh dia mampu kalahkan orang hebat..heheeh bukan nak puji..tapi itulah..so semalam kami main biasa -biasa jerk saja kuarkan peluh..ye dok..apapun happy lah..dapat bersukan bersama walaupun en garang dalam tak bagi bersukan sekali sekali dia bg jugak..itupun di bawah pengawasan dia lah..kang kaki sakit lagi..ada kena tumbuk kang hahaha..

wow...panjang giler. entry nie sebab gambar nan ado..malas nak ambil lol heheehehe..nanti mood dah rajin ambil gambor aku letak bebanyak yerp baru ada kenangan gitu..dengar kata malam nie..nak pergi mandi air panas..dekat hulu langat!!! ermmmm boleh ikut boleh ikut hahah!!!
k lah..penat taip dah oh ya pagi nie aku masuk kerja lambat..heeh malas bangun tapi yang pasti aku bawa bekal kulat masak lemak putih taruh ikan rebus yummy....kulat tuh bakal mak mertua aku bagi hehehe
byeeeeeeeeeeee semua

No comments:

Post a Comment

bulan kiter..... (sweet sweet month)

nothing to sayyyyyyyyyy cuma nak beritahu.... >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>...