Tuesday 22 April 2014

Fenomena JEBAT & MAS

BUKAN KERNA AKU TAK CINTA? JEBAT & MAS?

salam semua..tgk tajuk pun dah tahu kan?fenomena kalau dulu aku sibuk dengan love u mr arrogant sampai tudung pun nak ikut style zara zya..tapi sekarang....fenomena nie terkena dekat en garang aku mula2 follow jugak tapi bila fikir astro ne tertinggal pun boleh tgk marathon cerita dia lagi..so tak lah kusyuk tapi en garang boleh pulak pg layan cerita nie..heheeh semalam last episod katanya..aku buat bodoh jerk..sebab boleh tgk ulangan heheeh..nak tau kenapa aku kata fenomena pada en garang..skang nie dia duk sibuk sikit2 abg macam jebat tak?style cakap macm jebat konon lah..tapi buat aku tergelak adalah...walaupun kadang2 bila tgk cerita tuh adalah persamaan dia dengan en garang cara dia serabut dia..garang tapi penyayang dia..semua hampir sama..kadang baju pun nak tiru jebat sampaikan yang tak boleh bla..dalam tuh kan jebat kerja dekat kolam ikan..dia pun ikut style jebat pakai tapi cangkul tanah konon ala2 lah...

tapi cerita tuh bg aku memang best style sharnaaz ahmad bawa watak tuh dan nelydia senrose bawa watak dia..kena...sampai kadang kadang bila aku dgn en garang tgk sekali cerita tuh buat kitaorang senyum2..hahahaah bukan apa adalah jugak kadang -kadang kena dengan sikap kitaorang .itulah orang kata drama melayu..kalau dah jadi fenomena memang mengadaplah yerk...nak tgk en garang a.k.a jebat dia?

en garang a.k.a JEBAT???

konon-konon macam jebat dekat kolam ikan

amacam rajin tak?

nie dia dah start suruh ambil gambar dah...nak macam jebat katanya


nie semua gambar dekat kampung kat kl tak dapat ler....cerita pasal kg nanti aku upload satu-satu cerita yerk...heheheeh minggu nie blog comfirm meriah banyk cerita bnyk gambar heheehhe

No comments:

Post a Comment

bulan kiter..... (sweet sweet month)

nothing to sayyyyyyyyyy cuma nak beritahu.... >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>...