Thursday 3 July 2014

kerana terpaksa aku relakan...

salam ramadhan 5

haha tgk tajuk pun tahu kan..alamak saat tulis nie memang terbayang2 wajah indah semalam..episod 22 okeh serius saper nak tgk sila pergi www.tonton.com tau...jangan lupa login password baru dapat tgk k...serius meleleh leleh airmata aku sambil berbuka puasa..opssssss kantoi makan depan tv..yerlah penat tau berkejar masak semua semata2 nak tgk indah dah lah kl nie jem hoiiiiiiiii bulan puasa aku pulak balik 5.30..nasiblah badan...itu yang kul 9 jer mata dah berat...tapi gagah jaga sebab nak tgk ceriter ramadhan jangan pergi uhhuhu statement sgt kan kan kan

nampak sangat aku nieeee tgk tv sesajer..huhuhuh tapi apapun aku tetap tengah feeling feeling indah
#Kerana terpaksa aku relakan....
aku tahu en garang pun tengok jugak...hurmmmm rindu nak tgk sama2 dengan en garang cerita2 melayu nie hahaha sebab dia pun layan..
mula2 dia tak layan jugak tapi tgk aku duk layan hari2 akhirnya dia pun terjebak...

bulan2 puasa nie taip kepala ingat makan jerk..
lupa nak cerita mari kita review menu kita dari first ramadhan...kiter tgk jimat tak heheeh

ramadhan 1

rendang ayam
nasi impit
bubur kacang
kuih2
roti john

ramadhan 2

ayam masak kicap

ramadhan 3

ayam goreng
ikan singgang
roti john

ramadhan 4

telur masak kicap
sup ayam


ramadhan 5

tak tahu lagi sebab masih kat ofis... hahaahah jimat tak lauk aku beli ayam sekor masak sampai 4 hari....

ok daaaa nak balik nak balik...

#miss u en garang nnti kiter berbuka puasa sama2 k...


No comments:

Post a Comment

bulan kiter..... (sweet sweet month)

nothing to sayyyyyyyyyy cuma nak beritahu.... >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>...