Thursday 24 July 2014

selamat hari raya aidilfitri 2014

salam semua..salam jumaat salam lastday keje...

jumaat last day kerja..huhuhhu 27 ramadhan..
alamak tak sabarnya nak balik raya..mood pun dah kelaut nie mata tgk jam jerk bila nak kul 12..
boss tak bagi halfday pun aku nak jugak...nak marah tunggu lepas raya huhuhuh
aku kan samseng bak kata boss aku heheeh!!!
beg semua dah packing tunggu nak balik jerk..
tak sabar nak balik nak lepak2 kat rumah nak tempuh jemmmmmmmmmm...aduh ne dah tanya2 orang ramai kata dah jem..huhhu lagilah yerppp takper tabah2 demi mengharungi nak balik kg.
harap2 boleh balik dgn en garang tapi dia pulak nak balik lambat biarlah..malas nak fikir kalau fikir hal dia mood raya jadi mood ntahpape..letak mood ntahpape tuh ke tepi..kang berfikir sgt aku jadi takder perasaan tak ker haru..

persiapan raya tahun nie..50-50 kahwin dan raya..macam tuh ler so lepas raya kiter kawin kekdahnyer..hahaahah raya raya raya dannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn aku terima nikahnya...
hope everything dipermudahkan..tabahkan hati untuk berdua.

salam aidilfitri semua semoga ceria di samping keluarga tercinta
salam 0-0 tau..

#hati2 di jalan raya
#salam aidilfitri bujang
#nakkawenlepasraya
#lemang
#rendang
#dodol
#perakdihati

No comments:

Post a Comment

bulan kiter..... (sweet sweet month)

nothing to sayyyyyyyyyy cuma nak beritahu.... >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>...