Tuesday 1 July 2014

Why I choose u??

salam semua salam ramadhan 3

tak tahu nak berbicara apa..banyak benda yang berlaku..kejap rasa ok kejap rasa tak ok
aku tak faham susah nak mengerti..kadang2 aku rasa give up...teruk ker bersama dengan aku..kalau aku berterus terang segalanya tak banyak pun boleh mengubah sesuatu mungkin sekadar dia tahu tapi pengakhiranya aku jugak yang fikir..sama jerk kan tahu dengan tak?adakah bila dah tahu akan jadi marah?bagi aku sama sahaja..selagi aku boleh bekorban aku teruskan tetapi tak kan setelah berkorban aku derita tak adil kan..tapi kalau aku korban dan dia tak apa aku dapat?sedih meratap ..bukan sifat aku nak cerita tapi kalau tak cerita dia asyik cerita kepedihan dia..aku? time gembira jerk kena ada?apa aku nie tkdeer kisah duka ker?aku tak perit untuk cipta bahagia itu ker?
atau bahagia jerk aku dapat dia time susah aku kena hadap muka yang ntah pape..marah yang ntah pape
aku nie tempat kena marah ker tempat dia senang jer atau bila susah aku sorang -sorang?

bukan aku nak cerita semua sebab kalau cerita semua rasanya tak tertanggung akalmu nak fikir macamana aku boleh hidup sebegitu..memang bukan sifat mu nak menjadi seperti aku dan aku juga bukan sifat begitu nak jadi begini..cuma keaadaan dan situasi buat aku kena jadi begitu...
kenapa aku begitu??
-sebab aku nak tgk kau tersenyum
-sebab nak tgk kau tak buat muka
-sebab nak kau tak rasa susah walau hakikat aku dah hampir mati
-sebab nak kau tahu aku bukan ada di kala senang
-sebab nak kau tahu aku sanggup susah sebab kamu


tapi........... jauh di sudut hati aku..juga mahu kau tahu kadangkala aku tak mampu buat semua tuh
aku nak kau jadi seperti aku walau apa cara pun..aku nak kau usaha untuk aku seperti aku usaha untukmu
dan aku mengharapkan kalau aku susah untuk kamu..hargai lah aku dengan cara yang lain kalaupun bukan dengan wang ringgit tapi banyak yang boleh kau tunjukan..
aku bukan perlukan wang sahaja tapi kasih sayang pengorbanan dan perhatian
sebab aku tahu mati sekalipun aku sanggup untuk beroleh kebahagiaan




#ntahlah aku tak mampu lagiiiiiiiiiiiiiiiiii

No comments:

Post a Comment

bulan kiter..... (sweet sweet month)

nothing to sayyyyyyyyyy cuma nak beritahu.... >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>...