Monday 16 September 2013

cuti-cuti

stress stress stress..heheeh bagi menghilangkan stress aku nie yang memang suka berjalan -jalan..apalagi mengoogle lah pc kat ofis pastu dengan best nya ajak lah si dia pergi jalan-jalan..."yunk jom pergi jalan nak?hehehe konon ..hurmm jawapan dia tentulah..yunk kita kan nak kahwin simpan lah duit...tapi tapi last last bila yunk?see poyo kan ...so setelah diset..pergilah kami bercuti hoorayyyyy..tempat tentulah pantai.kitaorang kan suka pantai-pantai nie..tapi sebelum pergi jenuh kena set nanti awak bawa kereta eh..bukan apa dia memang pemalas bawa kereta..merepek lah macamana pun..hurmm hari nak pergi tuh bukan main eksited lagi sanggup tak dating sebelum tuh konon nanti nak pergi bercuti..janji di tepati dia sanggup bawa kereta..aku lagilah suka yerlah asal jalan jerk aku kena drive...dari Langat dia bawa tapi nak dijadikan cerita sampai kat Tol Gombak..aduhhhhhhhhhhhh...(kalau nak tahu aku nie kalau dia bawa kereta cuak sikit maklumlah dia jarang-jarang bawa kereta so jalan tak hafal dan pemanduan pun suka hati dia jerk...) sekali lepas bayar tol ntah macamana dia salah ambil side(yer ker lebih kurang r) tergesek lah kereta..tuh hurmm menjerit aku..yerlah kalau aku bawa kereta dia bising jerk tau langgar lubanglah itulah inilah..tau lah kereta dia..Untuk pengetahuan kereta dia aku pakai yerk hahahaha sebab dia kata umah dia takder parking..kereta kawan-kawan dia banyak..aduhhhh spoil mood..tak jauh pada tuh kami berhenti aku turun tengok..biasalah aku kan over..hurm calar banyak tapi belah bawah..redha jerklah kan dah tuan punya buat..dia muka apa lagi masam jerk..dah terus taknak bawa kereta katanya sampai kahwin poyo jerk statement aku paksa jugak bawa..sampai dekat baru lah aku bawa...tapi dalam kereta diam jugak lah masing-masing tapi kejap jerk...takper yer yunk..nnti kumpul duit sila buat kereta elok-elok.....kecian kamu..




muka eksited mula-mula nak pergi sebelum.....owg tuh langgar tol hahaha kesian kamu..
 sarapan pagi...biasa-biasa jerk




see banyak kan kami makan tapi memang sedap lah dua orang punya makan..



gambar -gambar percutian hehehehe boleh lah dalam malaysia saja...tak habis lagi malaysia nie kita jelajah..heheheeh....tapi banyak kali jugak lah dipesan yunk pasni simpan duit eh pasni simpan duit eh...heheheh insyallah sayang hehehe ....

No comments:

Post a Comment

bulan kiter..... (sweet sweet month)

nothing to sayyyyyyyyyy cuma nak beritahu.... >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>...