Saturday 28 September 2013

En Garang + Cik Atol

En Garang + Cik Atol...

hurm takder topik pun nak tulis tapi sekadar nak mengenang..heheheeh en garang pun tahu aku nie suka mengenang..entahlah..hobi kowt mengenang untuk bertabah dalam menjalani kehidupan..haahahaha.cakapjerk lah awak manja Cik Atol kan kan kan..kalau di fikirkan aku pun tak rasa macamana aku boleh berkawan dengan en garang yang sombong nieh..sombong okeh!!! yerlah aku kan bukan TASTE idaman dia...dia kan suka perempuan sopan,pakai tudung,tak gedik -gedik dan sewaktu denganya..pokok panggal so solehah..tapi itulah bila sombong sangat kan dah dapat pompuan bongok macam aku haahahah...aku ingt lagi tau dulu en garang waktu tu aku tak kenal sgt saper dia..padahal satu tempat kerja..tapi boss dia aku baik macamana tuh?hehehehe en garang ingt tak?waktu tuh dia dtg raya umah x-bf aku hehehe best tak?kah kah kah..pastu aku tak pernah ambil tahu saper dia...cuma sekadar tahu dia maintenence ofis aku..hehehe ermmm sampailah satu ketika ada kejohanan MAKSWIP di Perlis..aku pergi sebagai team bola tampar dia pun pergi untuk bola sepak..tapi waktu tuh..tak tegur pun serius aku pun kan waktu tuh perempuan gila yang bercakap tak berhenti-henti dari KL -Perlis..ha ko mampu bercakap macam tuh hahaahh batery fully charge kowt.heheheh tapi betul en garang nie sombong kiter pernah senyum kat dia tapi tak layan yerlah time tuh en garang ada seseorang!!!!hehehe tapi betul lah tak suka sangat ha kan skang dah jadi hak milik hehe.takperlah itu cerita dulu kang aku kenang lebih2 kang payah pulak hehehe..erm tapi dah ketentuan kan hehe so mari kiter layan cerita bergambar nie dari mula -mula kawan sampai lah dah nak ke alam rumah bertangga bertiang nie..kalau aku cerita satu-satu muntah plak kang dengar..tgk gambar jerklah apa perbezaan En garang + Cik Atol bila dah bersama heheheh...
 MAKSWIP Perlis...29/11/2012...En Garang sombong giler...player bola
 MAKSWIP Perlis..bola Tampar
 Dah Start geng,main badminton sekali..En Garang rambut ada ekor..menyakitkan hati jerk...
 En garang di gelanggang badminton ..kawan lagi nieh no cintan cintun...main ko aku jerk
 Hari dan detik dari kawan tu ehm2...hahahahah 29/3/2013-muka sebelum kena buli balik gerik
 hahaha start ada feeling..tapi tak terluah "tangan saya pun bertepuk jugak"-kena bahan
 start kuar tapi ....masih biasa -biasa
 nak lawan badminton tapi hati kusut...sebelum balik gerik...
 first time balik as En garang vs Cik Atol
 sweet memory...
 main badminton as ehm2...teman en garang
 jalan -jalan En garang + Cik atol
En Garang vs Cik Atol
 En garang teman main bowling....last free hair sebelum berhijrah....mohon kesempurnaan until "jannah"
 tudung pertama selepas hijrah untuk kekal bertudung bukan 8-5pm sahaja...
 Baju pertama kuar dengan Mak En Garang...tanpa dia sebab En Garang tengah ber " INIKALILAH"
 Rutin En Garang bg Cik Atol makan sambil kaco2...
 Jalan -jalan Shopping
 Jalan-jalan
 Di saat Cik Atol kesedihan...En Garang setia disisi..Terima kasih
 kita berdua En Garang mengembirakan Cik Atol
 Kasih Orang Muda /Meniti suratan
 Terima Kasih merealisasikan saya nak makan kat sini...NO THANKS haahaha sweet
 KITA.....
 KITA LAGI....
 Pengaruh Blog..Burger Bakar Abg Burn...Akhirnya..dapat jugak
En Garang Balik last naik bas sebelum ...kiter ada kereta KITA.. terima kasih...

heheheeh..Last but not Least..cheewah.
setiap perhubungan dicipta itu ada sebab dia walaupun kita bermula dari satu rasa yang tak manis tetapi perjalanan yang diciptakan menjadikan kita saling lengkap melengkapi..Buat ZULFAHIZAN ZAINUDDIN...awak diciptakan untuk saya menghargai kasih sayang awak..setiap orang mempunyai masa silam tapi awak menerima dan menjaga saya untuk jadikan suri hidup awak....saya hargai dan saya mohon kepada ALLAH SWT..peliharalah hubungan ini kekalkan ia hingga syurga..kasihi saya bimbinglah saya..saya gembira hubungan ini...sosweet....matilah ayat tak boleh bla.tapi inilah kisah kita cerita kita.korang nak muntah muntahlah aku tak muntah tapi senyum-senyum jerk sambil letak feeling sedih..untuk EN Garang...kiter tau awak baca blog kiter..jgn senyum2..kiter MALU.

No comments:

Post a Comment

bulan kiter..... (sweet sweet month)

nothing to sayyyyyyyyyy cuma nak beritahu.... >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>...