Tuesday 17 September 2013

Kereta kita?hahaah...erm nak jadikan cerita waktu first kawan dengan dia..dia tak der kereta pun..tapi yang buatkan aku rasa terharu heheh terharu tau kan en yayang..alkisah dia waktu aku balik mengundi harituh 4/5/2013 hehehe time otw balik kl..sekali kereta aku rosak aduhhh waktu tuh en yayang kt kg..balik mengundi jugak inikalilah....hahaha erm lainkalilah okeh..dalam kul 6 gitulah..sekali rosak dekat area bukit tagar..hurm tempat tuh dah lah menyeramkan dekat selekoh plak tuh..aku nak kata cemas tuh cemas lah jugak so call lah dia bgtau kereta rosak..dia dah risau call bapak aku pun dah risau..aku nie nak kata risau macam tak sangat sebab pengalaman meroyan aku banyak dengan kereta so rilek jerk yang bapak aku dah call en yayang pun call aduh pening pening...kena marah lah macam2 sampai yang best dengan kawan en yayang aku marah haahahah..maap yer kawan en yayang saya serabut ketika itu...nak jadi cerita sekali ada hamba allah yang baik hati tolong semua dari awal smapai akhir yang best siap hantar dekat umah wangsa maju lagi kepada insan bernama Chukoi tg malim bersama wife kiter ucapkan terima kasih banyak2....kalau tak susah lah saya...so patahlah kaki saya nak pergi dating dgn dia...kereta rosak memang teruk gila hurm yang tuh part lain..okeh!!1akan diceritakan kemudian heheeh ada part part pulak kannnn...
so alkisah,balik kl patahlah kaki kami nak kuar dating malam-malam uhhuhuh bukan malam jerk pergi kerja pun.hurmm naik lah saya motor ego cabuk saya tuh..heheheh opssss marah ego saya..ermm en yayang dah susah hati risau saya pergi kerja naik motor kan..tapi lebihker susah nak dating boleh gitu?bincang punya bincang disebabkan en yayang sibuk nak beli motor besar..aku cadang beli lerk kereta senang nak balik kampung katanya...heeheh..erm bincang-bincang en yayang setuju nak beli kereta..saat nak kuar kereta satu perkara sukar..sebulan jugak kami kehulu kehilir...waktu lunch tambah waktu ngulorrrr heeheh (maap yer boss kami guna waktu kerja) dengan AHU kesayangan en yayang heheeh..kalau tak kerana kereta kiter rosak tentu kiter tak naik AHU kamu huuuuuhuh..ermm selepas pelbagai rintangan hehehe akhirnya dapat jugak kereta yang nak tuh huhuhuhhu...walaupun plan asal nak yang lain..tapi aku hargai lah en yayang sangup untuk aku hahaah terima kasih..kiter tau kamu sayang kiter..so,taraaaaaaaaaaaaaaa inilah kereta kiter!!!sebab apa kereta kiter?sebab kongsi bayar,tapi aku pakai lebih en yayang tak nak guna dia kata AHU lagi senang time nak balik kg jerk en yayang guna tapiiiiiiii awas en yayang merepek kalau kiter langgar lubang banyak2 kiter rabun lah!



to en yayang thankssss ur are my everything!!!hehehehe...

No comments:

Post a Comment

bulan kiter..... (sweet sweet month)

nothing to sayyyyyyyyyy cuma nak beritahu.... >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>...