Friday 13 September 2013

lovey dovey

jumaat yang indah..tapi tak berapa indah sebab ada salah faham.dengan dia.erm ala bukan apa pun minta permission nak main bola tampar jerk pun..tp nk marah marah..aku tau dia tak bagi sebab dia sayang aku dulu waktu tournament badminton aku injured lagi depan mata dia..so aku diharamkan tapiiiiiiiiiiiiii harinie aku nak main.badan dah macam dipam pam sejak berhenti sukan dengan asyik mendatingkan diri..heheh salah aku kah?wahai encik yayang please............nak main nak main.msg pun dah tak jawab..so sad!

en yayang jgn lah tension2...sila lah lepaskan kiter bermain bola tampar pleaseeeeeeeeeeeee....ampunkan saya kalau saya degil sgt-sgt.

No comments:

Post a Comment

bulan kiter..... (sweet sweet month)

nothing to sayyyyyyyyyy cuma nak beritahu.... >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>...