Monday 30 September 2013

aktiviti dia....hahahaah entah;ah takder apa nak tulis godek-godek pc tejumpa picture dia.untuk pengetahuan dia dan aku kerja satu tempat...so,kalau dia takder kerja..macam nie lah jadinya sambil menyelam minum air.aku pun tak tahu yang dia nie boleh lah main skateboard tp bagi aku lebih kepada..ntah apa apa bukan pandai pun tapi poyo..hehhe so tgklah gambar dia dgn poyo dia..




hahahaha tgklah aktiviti dia.itu semua kat atas bumbung jabatan tempat kami kerja..entahlah masa bila dia buat aku pun tak tahu..sedar -sedar datang kat ofis aku..badan peluh -peluh "yunk ada air dahaga..." teruk kan.tapi apapun bila tgk picture -picture nie..nak tergelak pun ada..(picture nie semua kawan dia yang what's app kat aku) hehehe

No comments:

Post a Comment

bulan kiter..... (sweet sweet month)

nothing to sayyyyyyyyyy cuma nak beritahu.... >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>...