Sunday 8 December 2013

MAKSWIP (BOLA TAMPAR)

salam kawan -kawan heheeheeh..tgk tajuk pun dah tahu kan aku nak story aper....weekend baru nieh aku busy dengan game bola tampar...@inspen putrajaya 2 hari kowt..memang penat gila dengan jumaat tuh aku kena cari baju jersey lagi...aduhhhhhhhh memang penat dan mencabar minda tidur pun berapa jam jerk nasiblah aku nie boleh bertahan..bukan apa demi nak tengok team aku pergi untuk makswip kali nieh...heheeh aku adalah pemain merangkap pengurus semualah tension pun ada tau..tapi bila tengok kualiti permainan team aku kira bangga jugak lah......sebab 2minggu trainning macam tuh ok.kalau bertahun insyallah ada lah pencapaian ye dok....ermmmm tahun nie team  perempuan kami hantar 2 team kemudian team lelaki hantar 1 team..memang best sebab semua macam berkerjasama lah...ntahlah korang nak cerita lebih-lebih korang layanlah gambor -gambor nieh...heheeheheh
sementara menunggu game...lepak -lepak

inspen ,putrajaya

tuan belog letih lepas 2 game....

keletihan pasukan lelaki

santai gedikssssssss

game

second day.....en garang teman (benda paling susah en garang nak buat iaitu teman aku bersukan....)

No comments:

Post a Comment

bulan kiter..... (sweet sweet month)

nothing to sayyyyyyyyyy cuma nak beritahu.... >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>...