Tuesday 10 December 2013

RANCANG ATAU TAK DIRANCANG??

salam semua..erm tengok tajuk kemain kan..hurm kat sini aku nak cerita pasal sesuatu yang tak dirancang tapi menjadikan ianya happy tapi kalau dirancang ia akan menjadi biasa-biasa jerk...korang pernah tak berlaku macam tuh.bagi aku dengan en garang selalu jadi begitu kalau benda yang di set atau dirancang mesti akan jadi gaduh jadi benda yang tak nak dan sebagainya..tapi kalau buat secara spontan ermmm kadang-kadang hasil dia superb..hahaha...aku ingat lagi en garang pernah lah jugak rancang nak bawa aku jalan-jalan last-last jadi gaduh lah jadi merajuk lah..padahal takder papa pun...heehehh amboiii mukadimah dier...nie aku nak cerita pasal hari isnin baru nie...bagi aku isnin baru nie aku rasa pergi ofis macam biasa jerk rasa sedihhhhh rasa macam-macam mungkin sebab dengan en garang ada sentap kowt....so aku dengan en garang rasa macam biasa jerk..petang tuh aku dah target nak balik kerja awal...kebetulan pulak en garang tiba-tiba macam nak pujuk2 aku kata nak lepak minum sekali...lepas waktu kerja...lagi pulak...masing-masing bawa motor..so kami decide nak minum air dekat pelita,setapak area umah aku senang sikit katanya tapi waktu aku bawa motor tuh macam terfikir kalau karaoke best jugak sebab kebetulan waktu jam 6-9 rate dia murah...sekali sampai dia pun cakap benda yang sama heheeh aku dalam hati..lorrrrrrrr nak benda yang sama jugak.ermm waktu naik pergi tempat karaoke yang selalu kami pergi tuh...nampak kedai yang aku makan dgn kawan-kawan rasa nak makan tapi takperlah ada duit aku comfirm ajak en garang pergi...ermmm nasib kami baik bilik tak full mana kejap jerk kami tunggu dapat bilik...kebetulan dapat pulak bilik naruto..bilik nieh kami pernah dapat dulu...wallpaper dia cantik ooooo..so melalak lah kami berdua 2 jam kowt so apalagi....pilih jangan tak pilih...sambil tuh kami berchamwhore dan ootd...heheeh banyaklah gambar waktu tuh aku rasa happy sangat lagi pulak en garang nyanyi lagu yang best yang buat aku rasa sayang sangat...(TIME DIA NYANYI LAGU SOFEA-BUNGA PADANG PASIR) paling sweet ntahlah membuatkan aku rasa nak nangis...memang nangis pun..betul lah owang kata kalau kita pejam mata dan kita daapt rasa owang tuh dekat di hati baru kita tahu sememangnya orang itu ada dalam hati kitaaaa...sememangnya waktu tuh hanya en garang di hati..hahaahahah poyo kan..apapun bagi aku rasa sedih di hari birthday....terubat dan rasa happy sgt2...susah nak kata tapi bagi aku yang tak dirancang nie kadang-kadang buat kita mengenang..dan betul-betul terbaik...
di hari birthday yang suram....

abang memang terbaekk

so,bagi aku setiap benda tuh kalau tak terbaek.....pada hari yang kita nak insyallah allah s.w.t bagi lagi terbaekkkkkkkk dari yang kita jangka...AMINNNNN

No comments:

Post a Comment

bulan kiter..... (sweet sweet month)

nothing to sayyyyyyyyyy cuma nak beritahu.... >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>...