Thursday 12 December 2013

SO SWEET!!!

salam semua..korang pernah tak dapat sesuatu yang sweet dari orang yang korang sayang ataupun benda tuh sweet tapi korang sendiri jumpa...heeheh harinie aku jumpa sesuatu yang sweet bg aku tapi..dia taktunjuk heheeh nak tgk tak?
yerlah.............tgk nie aku jumpa dalam hp en garang..tak tau plak sebab dia tak sent pun benda nie kat aku tapi bila jumpa dalam phone dia aku tahu yang dia berusaha untuk memberi sesuatu yang sweet terhadap aku hahaha...yer lah kalau tengok muka en garang memang orang kata dia tak romantik...tapi hakikat dia kalau dia buat romantik dia..tidur malam pun ingat dia jerk..matilah puji en garang jerk hahaahah..
tapi,
betul lah kadang-kadang perempuan nie selalu nak benda yang sweet-sweet itu kalau dapat yang sweet kalau dapat yang sempoi...mesti akan duk berangan nak yang begitu dan begini..bagi aku siapapun dia andaikata kita dah rasa itu suratan kita..terimalah seadanya..aku tak cakap orang aku pun kadang-kadang merasakan begitu tapi cepat2 lah istifar diri...sebab perancangan allah s.w.t adalah sebaik-baik kejadian...


No comments:

Post a Comment

bulan kiter..... (sweet sweet month)

nothing to sayyyyyyyyyy cuma nak beritahu.... >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>...