Wednesday 11 February 2015

mucuk main bola

hai,ahad lepas en garang ada friendly bola dengan kpj ampang..main dekat padang dbkl brickfields...
ahad tuh memang kami tak buat apa just lepak2 umah ,aku masak lauk yang dia nak ikan masak lemak kuning..selera en garang makan maklumlah ikan sungai..aku kurang ckit sebab banyak tulang kecik kalau macam ikan keli,ikan patin yang takder tulang kecik2 aku makan lah...huhhuhu
ikan akak ipar aku bagi...huhhuhu tq ateh.aku mintak dgn akak ipar aku bahan2 dari kg..iyerlah kalau di kl barang2 tuh sahaja mau 10 ringgit hanya nak kan belimbing buluh,serai dgn daun kunyit.. kat kl nie apa yang tak mahal serai pun 3 batang 2ringgit pening aku fikir tapi untuk suami takper..rezeki tuh walau kecik tetap ada...
kami rehat jer aku tahu dia nak main bola ingt dia tak nak bawa aku..sekali dah nak pergi dia cakap pergilah siap..sebab sebelum tuh dia duk eksited tgk sepak takraw malaysia vs thailand...malaysia menang katanya ramai yang puji hebat..aku malas nak tgk haahaha..sebab dia..nak tgk santai2 dgn dia memang tak boleh kena pakai tudung bagai..iyerlah aku kan berkongsi..jadi baik lepak dalam bilik nak pakai macamana pun tak per...
aku nie nak kata tahu tempat tuh tak jugak tapi boleh carilah..aku bukan apa kadang2 en garang suka buat macam aku tahu bnyk tempat jerk nasib lah dia ada waze...kira smbil aku baca signboard waze dia membantu lah jugak..alhamdulillah kami sampai tepat pada masa...nak kata sesat tak lah adalah salah jalan tapi kira dah dekat lah...sampai2 semua team bola en garang aku kenal sebab budak ofis aku..en garang kira import lah dulu kan en garang satu ofis dgn aku..dah dapat kerja elok..dia jadi jiran banggunan bukan teman ofis dah hahahaah..teman sebantal boleh lah..
katanya main kul 8 sekali padang tuh ramai plak yang booking..dah jadi berdouble2 last2 main kul 10..jenuh jugak tunggu..nasib ada yang bawa bini dan aku kenal pulak tuh..leka lah kami borak sampai en garang main aku tak tgk mana sedar2 dah habis katanya 5-0..iyer ker?syabas..sorry tak tgk sangat..
tapi kali nie en garang adalah sweet ckit tangkap gambar dgn aku rasanya bnyk kali aku teman dia main bola tapi kali nie baru dia sendiri yang nak tangkap gambar dgn aku...aku pulak leka berborak..huhuhhu
tapi aku suka lah ada kenangan dari dulu lagi aku memang suka teman dia main bola..sebab tuh aku kena kawin dengan orang bersukan konon nak memahami jiwa sukan..tapi haahahah hampeh dah kahwin semua tak bagi main...tapi kadang2 terlepas jugak tapi sekarang comfirm tak boleh sebab dah preggy...hahaha tunggu yer nanti syg bawa baby kita pergi sukan sekali biar aktif sama -sama kita.
apapun walaupun kadang2 cuma dia ajak teman main bola aku dah rasa happy sebab ada masa berdua...nampak dia tak segan bawa aku..mungkin sebab aku kenal..kalau tempat kerja baru memang dia tak bawa lagi...tak tahulah tunggu dan lihat jerklah..bagi aku kalau isteri ikut bukan sebab kongkong tapi atleast org tahu status kita dan tak salah kadang2 dengan cara tu dapat eratkan hubungan kita..

mari kita layan gambar...sekarang dan zaman dulu2



versi hubby&wifey.... 8/2/15 #preggy 5month 2weeks

muda mudi.. dari jauh jerk tangkap

sambil tunggu..selfie sendiri huhhu
huhuhhu..tgk preggy kembang muka...tgk zaman dulu2 comel jerk patut lah dulu en garang bawa jerk..skang dah kembang sgt2 dah yer...

apapun i love you

No comments:

Post a Comment

bulan kiter..... (sweet sweet month)

nothing to sayyyyyyyyyy cuma nak beritahu.... >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>...