Tuesday 19 November 2013

BUSY????

salam semua dah lama kan aku tak update blog kan!!bukan tak sayang tapi busy..lagi pulak en garang tak cakap pape pun dia pun lupa bacablog le tew..ermm minggu lepas minggu paling bz aku..mana tak nya ada 3 event..sambutan deepavali peringkat kementerian,malam jasamu di kenang dan family day...see bz tak?bz tak?ermmm malam jasamu di kenang aku ditugaskan sebagai penyambut tetamu..yang tak bestnya malam tuh tema bollywood tau..aduhhh stress aku nak cari baju aku..maklumlah gaji nan ado..kan terpaksa aku buat muka tebal pinjam duit en yayang...ermm nasiblah orang tuh okeh ye dok..ermmm aku pun tk budget nak beli yang memahal sebab cukup ikut tema...family day biasalah aku rumah oren tugas aku sebagai ketua aerobik jerk ganti bos aku..heeheh ermmm sebab -sebab di ataslah aku tak update blog,mana nak kejar kerja lagi , perkara -perkara sampingan lagi..tapi nasiblah en yayang tak terabai..heheh kalau yang itu pun terabai..mau pening aku!so aku tau korang tunggu picture picture aku kan so terimalah....
sambutan deepavali peringkat kkm
penyambut tetamu.....

with my love friends dayah

kebosanan tunggu tetamu

shopping baju

sesi try baju sebelommmm majlis...

before majlis start

ootd  
hurmmm so lihatlah picture-picture aku hehehe..banyak sgt tapi malas nak upload haahaha terkaram di dalam hp aku jerk lah yerp

No comments:

Post a Comment

bulan kiter..... (sweet sweet month)

nothing to sayyyyyyyyyy cuma nak beritahu.... >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>...