Tuesday 12 November 2013

koir

salam..hai korang!! ermmm apakah kegemaran korang?aku nie salah satu aktiviti yang aku minat adalah menyanyi...hehehe?tak sedap?memang suara aku memang tak sedap tapi kalau nyanyi kira takderlah sumbang heheeh boleh lah...memandangkan aku nie suka nyanyi aku nie kat tempat kerja join lah pasukan koir..pasukan koir ne di pimpin oleh cikgu dally heheeh (yang ajar vokal dekat idola kecil tuh) heheehe hebat tak?hebat tak? so nama pun tuan belog suka tempek gambar so silalah layan gambar sewaktu pasukan koir kami nak buat persembahan..

pasukan koir kami

ber ootd sebelum koir...

konon terbaekkkkkkkkk


haaaa..itulah pasukan koir kami.....

No comments:

Post a Comment

bulan kiter..... (sweet sweet month)

nothing to sayyyyyyyyyy cuma nak beritahu.... >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>...