Tuesday 19 November 2013

aktiviti ku?

apa aktiviti korang kalau waktu bosan?aku?kalau aku selalunya window shopping tak pun paling kurang pergi manjakan diri selalunya aku pergi buat rambut jerkkk itu pun ikut budget jerk..kalau ada kalau tak der duk sajo sajo lahhhhhh..heehehe aku ntah lah mungkin dari dulu selalu keluar sekarang nieh aku dah kurang minat keluar ataupun jalan -jalan cukup simple duk umah jerk..iyerlah kalau keluar nak kena make-up cari baju semua...aku sekarang minat ke arah tuh dah kureng nak jadi teruk dengan seluar trek pun aku boleh keluar pergi jalan teruk tak?haahahaha...kalau dulu tak payah cerita kalau keluar mesti nak gempaq jerk..tapi bila dah lama-lama cukup lah simple jerk..kalau sebelum nieh tak bertudung rambut tak sikat pun aku selamber jerk keluar heehehe teruk tak?teruk kan mak aku selalu bising selipar jepun jadi kegemaran aku padahal kasut kat boot kereta mak aihhhh boleh jual tau....heheeh biasalah namanya perempuan.bagi diri aku aku cukup suka dapat tgk perempuan yang simple tapi nampak hot...tapi yang aku anggap hot tuh selalu mak aku kata selekeh boleh gitu?heheheeh nasiblah sekarang aku dengan en yayang so bab pakaian terjaga lah jugak kalau dulu aku ikut dan jerk...teruk tak?pakaian utama seluar pendek,t-shirt,rambut main sanggul beranak jerk...,sunglasses..heheheheeh sekarang?itu semua tak boleh dah tau..nak kena lempang pakai macam itu?heheeheheh sekarang dah tak boleh...nak tengok pic  aku dulu dan sekarang?
dulu-dulu

berchamwore
sekarang.....hahahahaah

No comments:

Post a Comment

bulan kiter..... (sweet sweet month)

nothing to sayyyyyyyyyy cuma nak beritahu.... >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>...