Thursday 7 November 2013

Mr Arrogant? En Garang a.k.a Zulfahizan zainuddin

tajuk tak nak kalah..heheeh korang mesti selalu tgk aku update pasal aku dengan en garang,Mr arrogant semua kan..ha nie aku nak bercerita pasal si dia...heheheh.macam korang sedia maklum.En garang tu adalah bakal suami aku insyallah kalau di izinkan.sekarang nie kami masih dalam proses berkawan,bercinta,gaduh-gaduh ,salah faham ,manja -manja dan sewaktu denganya atau orang tua-tua kata dalam proses mengenali untuk hidup bersama tahun hadapan insyallah.iyerlah selama nie kita tak berdua so buat apa pun sorang -sorang bila ada en garang nie semua benda aku kena maklum dengan dia bukan sebab dia control tapi bagi aku perlu untuk dia didik aku supaya tak tersasar...haip aku bukan mengarut tapi kadang-kadang perangai buruk aku tak ubah so semenjak ada en garang nie dialah banyak membimbing aku nasihat aku kenapa dia suka dan tak suka sesuatu perkara.bukan bermaksud aku tak boleh tegur dia..dia pun kadang -kadang manja sgt tau...semua nak dengan aku heehehe..Macamana kami kenal? heheheheh proses kami kenal asal daripada kawan..satu tempat kerja,sesi menyampah,sesi nak ambil tahu so itulah punca kami berkawan..(nnti aku cerita entry lain macamana kami start yerp panjang banau nak taip)hubungan kami nie takder lah lama kalau korang nak tahu aku baru kenal atau rapat pun awal tahun 2013...apa?baru?yer memang tapi banyak benda kami lalui bersama dan kami rasa kami serasi bersama...sebab tuh kami memilih untuk berdua@berkahwin heheehe...syok nyer!hishh gatai erk?bila dah perancangan ke arah tu..en garang telah menyarungkan aku sebentuk cincin belah rotan sebagai tanda...so aku hak milik dia skang tau!!!! jgn nakal-nakal..heeheh manja-manja takper buleh?hehe..apa yang menyebabkan aku jatuh cinta kat En garang? SEBAB-SEBABNYA..jeng jeng jeng....
1) DIA ORANG PERTAMA KALI SECARA SELAMBER TEGUR AKU PAKAI SKIRT PENDEK...DENGAN CAKAP KALAU AWAK NAK KAWAN DENGAN SAYA BOLEH JANGAN PAKAI SKIRT TAK?-see so straight okeh takder corner-corner cakap.
2)DIA ORANG PERTAMA MINTAK AKU BERTUDUNG (jikalau boleh yer) SELEPAS WAKTU PEJABAT@NAK KELUAR PERGI MANA-MANA (katanya lagi comel awak pakai tudung-dan aku betul-betul bahagia bila tgk reaksi dia bila kali pertama aku pakai tudung sewaktu dating)
3)DIA ORANG PERTAMA BAWA AKU KENAL FAMILY TAPI BIARKAN ATAU DENGAN KATA LAIN TAK LAYAN AKU DIA BIAR JERK AKU BAWA DIRI SENDIRI(huh kalau aku ingatkan sakit hati tapi memandangkan waktu tuh kawan aku diam jerk-tapi tak sangka itulah bakal menjadi family aku jugak)
4)DANNNNNNNN YANG PALING PENTING DIA ORANG YANG MENERIMA SIAPA PUN DIRI AKU WALAUPUN DIA TAHU BURUK DIRI AKU.SEBAB DIA KATA KALAU SEMUA HENDAK YANG BAIK YANG BURUK SIAPA NAK.MANA TAHU YANG BURUK INI AKAN MENJADI LEBIH BAIK....(terima kasih sayang)

heheeeheheheh....so itulah dia kenapa aku bersama dengan en garang,mr arrogant nie..
SIFAT-SIFAT  EN GARANG PADA KACAMATA AKU?
 dia seorang yang ada pendirian,dia tegas susah nak patah kata dia,dia juga kuat semangat kalau kita sentiasa di samping dia,dia "family man" maksud aku pentingkan family..maksudnya dia jugak akan sayang family kami nanti,dia seorang tak berkira kalau dia ada,dia penyayang,dia jugak sangat manja,dia suka muzik,suka sukan...kebanyakan apa yang aku nak ada kat en garang heehehehe...cuma aku tak boleh bila dia buat muka garang dan takder perasaan serius aku nak nangis2 tau...

so, dalam cerita nie aku mencintai,menyayangi en garang atau mr arrogant tak kira siapapun dia..dia membuatkan aku tabah menjalani hidup ini..untuk awak......SAYANG NAK AYANG TAHU SAYANG BAHAGIA ADA AYANG DALAM HIDUP SAYANG....

P/S: korang jangan muntah baca entry nier hahaahah..

MR ARROGANT/EN GARANG A.K.A ZULFAHIZAN

No comments:

Post a Comment

bulan kiter..... (sweet sweet month)

nothing to sayyyyyyyyyy cuma nak beritahu.... >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>...