Tuesday 5 November 2013

DUNIA SUKAN...

salam awal muharam..heehehe mintak mintak awal tahun islam nie segalanya yang tertulis untuk ku di permudahkan..aku bukan apa..mintak -mintak apa yang aku ingin kan yang tersemat di hati nie diberikan..INSYALLAH...dah lama rasanya aku tak update blog hehe..sebab ada lah orang tuh tanya.dah lama tak update blog erk!!!!heeheh rasanya..bila dah akhir -akhir tahun nie..kalau sebelum-sebelum nie aku biasanya akan busy dengan program sukan tapi tahun nie macam dah nak start tapi..entahlah permission en garang perlu diperolehi..entahlah aku rasa mesti akan gaduh jerk...entahlah dari muda lagi aku bersukan lagi pula family aku semua bersukan tapi yerlah lutut nak pakai lama..FYI.,lutut aku nie dah condem 2-2 belah..maklumlah bila sakit jerk aku biarkan -biarkan lama2 effect dia..akan terkeluar dengan sendiri..heheeh nak buat operation takut kena potong gaji maklumkan saya kan Goverment boleh cover 3 bulan jerk mc so aku takut untuk recover memerlukan lebih..so diamkan ajerlah dalam erti kata lain DEGIL tau.bagi aku bab sukan nie aku semua nak try,cuma yang aku betul2 main bola jaring,badminton,bola tampar,bola sepak  dan futsal...yang itu yang bg aku betul2 aku main lah tapi bolehlah.....cuma sekarang nie..aku dah kurang bersukan..sebab sayu jerkkkkk nak main betul-betul lutut dah tak boleh..so seperti biasa entry bergambar..layanlah gambar2 zaman aku bersukan..takderlah kegemilangan sgt tapi bolehlah....
kami juara futsal inter -hotel 100plus 2012

trainning Felda United (sebelum digugurkan sebab lutut)

jogging untuk fitness

bola jaring

bola tampar

bola tampar

bola sepak (sekarang teman en garang jerk)

futsal
erm itulah...dunia sukan aku. insyallah kalau di beri keizinan aku main lagi sukan kalau tidak heeheheheehehe.....lupakan jerklah.

No comments:

Post a Comment

bulan kiter..... (sweet sweet month)

nothing to sayyyyyyyyyy cuma nak beritahu.... >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>...