Thursday 3 October 2013

makan -makan...heheheh kalau sebut bab makan.bagi aku tentu ramai yang suka bab-bab merasa makanan dan kalau sedap mesti kita akan ulang kan..btul tak?heheh samalah macam aku.kalau tak takderlah badan aku macam nie yer dok?heheh ermm aku nie kalau bab tgk makanan semua aku rasa sedap tapi kalau yang tak sedap comfirm aku akan tanya..MAKANAN NIE GORENG @ MASAK GUNA KAKI EH?heheheh..teruk kan statement aku.ermm selalu asyik cerita love dovey jerk tentu muak kan..korang sure dah nak muntah asyik BF ko jerk kan hehehe..ermmm kat sini aku nak share gambar-gambar makanan yang aku dah rasa dan nak kongsi kat mana manalah tau korang nak pergi heeheh... pergilah pergilah..
 ha yang nie dekat FULL HOUSE Giant Bt9,Cheras katanya kat sini famous chicken chop dia..rasa dia bolehlah.En Garang yang makan so ok lah kowt.
 nie dekat FULL HOUSE jugak..speghetti olio marinara...tak sedap heeheh
 HAAA yang nie ABG BURN MEATBALL...fuhhh meleleh
 Nie pun sama ABG BURN burger sedap woooooooo
 Ikan Bakar dekat Hulu Langat Batu 14...sedap tapi adalagi sedap kowt
 Chicken Chop The Ship Kg baru...feeling makan kat kapal
 The Loaf...friday Freak..with kengkawan ofis
 Durian KG nun jauh dari Rumah Bakal Mak Mertua..KG TAWAI ,GERIK (Thanks ibu ambil durian untuk owg pg2 untuk kiter)
 Ikan patin..sedap dapat masak tempoyak tau.....(sila masak sendiri)
 IKEA food...sedap korang mesti tau kan Especially meatball
 Durian Crepe...nie memang best terbaekkkkkkk
Mali's Char Kuew Teow....sedap nyer....

* Ha itu kesimpulan...cerita makan aku kalau nak letak picture makanan aku rasa lepas taip entry nie sure aku nangis -nangis nak semua nie hehehe..teruk kan.nie separuh jerk lah lagi pun en garang dah bising asal sikit jerk tangkap gambar..eleh dia marah tapi bila aku tangkap tgk jugak..to en garang terima kasih teman saya pergi makan selalu..heheehe walaupun kadang-kadang asyik kedai sama jerk...untuk korang pergilah makan selagi korang termampu makan

No comments:

Post a Comment

bulan kiter..... (sweet sweet month)

nothing to sayyyyyyyyyy cuma nak beritahu.... >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>...