Sunday 20 October 2013

tudung

monday blues..tapi bukan blog blues heheeheh..sebenarnya takder apap un nak update tapi bila hari nie mood dtg kerja pakai tudung versi baru betingkat-tingkat macam waris bortingkek tingkek...so...bila tengok dalam pc nie macam aku nie gemar sangat tangkap gambar muka dengan pelbagai versi warna tudung okeh....bukan pelbagai tudung sebab aku nie sebenarnya minat tudung 4 segi nie...hehehe maklumlah senang..tak kisahlah keluar tudung fesyen apa pun..tudung 4 segi jugak pilihan hati...hurmmmm ntah lah..mungkin aku rasa cantik kot (hahahah abaikan sindrom perasan cantik aku nie)so kat sini aku nak kongsi pilihan warna tudung 4 segi aku okeh...kalau korang nak tahu ini semua muka versi nak pergi kerja,versi ofis,versi mengulorrrr time kerja,dating,....so dari sini korang akan tahu aku punya sindrom adalah SINDROM SUKA TANGKAP MUKA SENDIRI....SSTMS A.K.A SYOK SENDIRI TENGOK MUKA SENDIRI....hahahahaahah













hahahaahaha..tgklah gambar sindrom down aku yang gemar tangkap muka sendiri...tapi bila tgk2 yang tetap sama adalah muka tapi tudung tuh macam -macam kaler patutlah kat rumah tudung pun boleh jadi lap kaki hahahahaah..tapi bukan salah aku....sebab tudung tuh yang bersepah boleh macam tuh?aku nie minat tengok orang pakai tudung belit-belit dan nampak comel..kalau aku nak belit2 alamat dia diri aku pun belit sekali..hahaah oleh itu kiter pakai jer tudung 4 segi..sonang!!!! heeheheh

No comments:

Post a Comment

bulan kiter..... (sweet sweet month)

nothing to sayyyyyyyyyy cuma nak beritahu.... >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>...