Thursday 31 October 2013

OFIS

ofis?heheehehe sebut pasal ofis aku nie rasa zaman aku nak melawa pergi ofis dah habis heheeheh boleh cakap gitu?aku pun pelik bila tengok orang sekarang memang aku tau etika pergi kerja aku pun tak nafikan bila pergi kerja kena ikut etika pemakaian tpai entah bila aku tengok sekarang tak kira lah pegawai ke apa..kadang -kadang melawa bukan main pergi ofis tapi habuk pun tara....bukan apa yang perempuan nie kadang -kadang pakai baju ketat dan boleh nampak segala nya..heheeh aku pun belajar jugak dari kesilapan manusia mana yang tak pernah buat ye dok...tapi kalau yang makan tegur okeh lah yang tak makan tegur tuh?hurmmm kadang -kadang baru lapor diri pun dah poyo..sedarlah yerp kita nie sama jerk makan gaji hokey jangan belagak sangat..dengan pemakaian korang tuh..tak beeerti orang yang pakai selipar pergi kerja nie tak mampu tapi..sederhana...aku bukan nak membebel tapi cara kita nie ...bila tengok orang pakai baju ala-ala kau.....tgk bukan main atas bawah..hello ko pun bukan elok sgt pun hehe..nie kalau en garang baca tentu dia kata aku merepek...aku bukan apa..bagi aku sekarang nie pakai biarlah sederhana..janji manis hehehe.aku sekarang pergi kerja sampai adalah orang kata ko nie nak jogging ker?ko nie ketua cleaner ker?ko nie keje ke tak?hurmmm aku nie dah penat nak jawab...heehehe takperlah janji aku datang kerja..kerja aku mana lah orang nak faham..kadang -kadang jaga stor kadang-kadang duk kat ofis..tu lah nasib lah en garang satu tempat kerja..kadang-kadang dia teman jugak kat stor..heeeh kadang-kadang dia tolong angkat kotak yang berat tuh dan kadang-kadang yang paling kerap dia buat lawatan amal jerkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk haippppppp ada ka patut gitu!! aku nie sebelum bekerja akan sarapan pagi dengan en garang dan kawan dia kalau tak kami berdua...hurmmm itulah rutin kami..tapi bagi aku buat masa sekarang aku masih selesa di ofis ini..hehe sebab aku nie jenis cepat bosan dengan sikap orang...untuk pengetahuan ini tempat kerja kali ketujuh hokey!!!! heheeheheh bongok jugak aku nie heeheheh..biarlah janji aku puas hati..bak kata abah aku biar kita pergi masa orang rasa suka kat kita jangan kita pergi bila orang benci...hehehehee!!!! opsssss apa aku melalut nie kejap baju kejap makan kejap kerja?hurm nie lah maksud dia aku stress dengan situasi kerja aku..luahan di kala overtime!!!!KANTOI...
DIN GILER!!!! teman kami minum pagi....

En garang @ Mr Arrogant yang selalu teman@lawatan amal

pompuan yang ikut dan pergi kerja!!!!

bila mood pergi kerja elok nampak lah elok...

pompuan yang pergi kerja macam tak kerja yang selalu dipandang atas dan bawah oleh pompuan psiko cantik
hurm.....itulah dunia ofis aku...nak kata aku nie selekeh rasa tak tapi bukanlah zaman aku dah nak pergi ofis dengan kasut 4 inci...cukuplat flat ballerina,baju kurung pahang/moden tudung bawal atau kadang -kadang tudung waris tingkat-tingkat sebagai pelengkap diri....bak kata Mr Arrogant...owang rasa elok ja..aku sekarang cukup macam gitu bukan tak nak melawa tapi bagi aku kerja tu lagi elok heehehehe insaf ker?heheeh bukan bagi peluang kat orang...MOTIP?sebab aku dah gemukkkkkkkkkkkkkkkkk hahaahahahah

No comments:

Post a Comment

bulan kiter..... (sweet sweet month)

nothing to sayyyyyyyyyy cuma nak beritahu.... >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>...