Tuesday 6 May 2014

mode: jiwang

salam..
semalam tak tahu kenapa mood aku macam ntah apa2 mungkin aku penat berfikir nak kahwin nie dengan macam-macam perkara..nak agar semuanya ok..lagi satu mungkin aku nak period.mungkinlah.. tapi sebenarnya lebih kepada stress kepala nak kahwin nak hadap manusia tak reti bahasa dan macam2 lah...heheeheh.hurmm tak apalah tentu ada jalan penyelesaianya kan..harap2 begitulah hendaklah. sampai semalam hal kecik pun aku boleh merajuk dengan en garang sampai tak nak makan dan..air mata boleh meleleh leleh gila..ntahlah sensitif sangat..

memang rasa give up sangat semalam rasa apa lah yang tak kena lagi dengan hubungan dengan cara kami..sampai aku rasa nak pergi tapi kalau emosi melebihi akal tentu buruk..aku berdiam diri.biarlah kalau airmata ne meleleh pun.sebab ianya satu kelegaan..luahan dalam sedih itu lebih menyenangkan dari bertekak..bila bertekak kadang2 kata-kata itu lebih menyakitkan.aku mencari kegembiraan kami mungkin sekarang aku tertekan dengan situasi aku cuba mengenag kembali saat manis dulu..aku mencari gambar2 lam merenung satu persatu..kemanisan itu..air mata meleleh laju..sesungguhnya aku merindui en garang merindui susah senang bersama..kenangan lalu menjadikan aku sejuk..sesejuk hati melihat dia setiap pagi yang setia menghantar dan balik kerja bersama..senyum sinis dia..gaya badan dia..walaupun tidur dia lebih mendamaikan dari jaga...namun itulah dia..orang yang sama orang yang rela setia disisi..

dalam kepala terfikir..satu drama yang menjadikan satu ketika aku tergelak dengan perangai dia..kerana drama tuh aku jadi rapat suasana jadi happy..nak tau drama apa?tentulah drama BUKAN KERANA AKU TAK CINTA #jebat #mas #hannamastura hahaha...cerita nie yang membuatkan en garang aku terlalu romantik kadang-kadang..terlalu kelakar kadang-kadang..semalam dalam lelehan air mata aku tgk wajah2 dalam drama tu..kata2 yang jebat ungkap pada mas yang satu ketika..en garang luahkan..buat aku sejuk,tergelak dan sayang sangat...dalam hati nie tahu..aku menyayanginya namun bila ada kelukaan kesedihan aku mudah rapuh..Doaku padaMU Ya Allah berikan aku kekuatan..kelapangan dada dalam menempuhi hidup ini..andai dia pilihanku jadikan dia pembimbingku ke JannahMu Ya Allah...

nak jadi cerita cari punya cari sekali adalah sekeping gambar.. macam tersama plak gambar kami dengan pelakon cerita tuh..heheehe boleh tempek kat blog!!! jadilah lagipun en garang kan nak jadi abg jebat so aku kenalah jadi mastura..tak gitu

#engarang #cik atol

#jebat # mas
hahaahahhaah....nielah penangan dia..apapun #sayasayangkamu

No comments:

Post a Comment

bulan kiter..... (sweet sweet month)

nothing to sayyyyyyyyyy cuma nak beritahu.... >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>...