Monday 5 May 2014

Sakit hati!!!!

Anjing tersepit....

tengok tajuk pun tahu..ermmm entahlah aku nie nak kata jahat tak tapi nakal kowt so dari nakal aku ramia judge aku begitu begini..bagi aku tak kenal tak tahu..dah kenal tahulah jgn ingt yang lemah gemalai tuh tahu segalanya yang sembahyang yang mengaji tuh hati dia polos dan jangan sangka orang yang ntah pape nie lah yang bakal baca yasin untuk ko,yang bakal tolong ko yang bakal segala -galanya..tapi kalau dah nama manusia tak mengerti dan rasa hidup dah begitu indah dapat berkahwin pada masa yang tepat masa yang sepatutnya dan rasa perancangan dilakukan sebaik -baik kehidupan..tetapi dalam sedar melukakan banyak hati ntahlah aku nie rasa -rasa nak menjaga sampai kadang -kadang dengan en garang aku gaduh pasal orang iyerlah dia kan tak suka ambil tahu hal org tetapi sebab sikap dia orang ambil kesempatan..biarlah cuma aku tak minat dengan cara orang yang tak sedar diri tak faham situasi bodoh sombong dan rasa diri tuh betul jerk..kalau rasa perfect kenapa tidak memikirkan kesan nya?kalau rasa diri tuh penuh ilmu agama kenapa tidak dijaga sepenuhnya kalau rasa dirituh pelengkap rumah tangga kenapa tidak disediakan semuanya?
yang si isteri pulak..kalau rasa itulah syurga kamu kenapa tidak di tanya pada si suami mengapa begitu dan begini agar orang sekeliling tak terasa..nie tak si isteri pun kononnya solehah sangat..tolonglah jangan judge orang berdasarkan sikap..kalau rasa kalian jugak tidak mampu buat cara tidak mampu kami juga faham..nie tidak dasar bodoh sombong..dasar merasa diri tuh bagus dan perfect..tolonglah faham erti mengapa!!!

maaflah kalau entry nie macam mengarut tapi ni luahan hati aku..ntahlah stress nak hadap orang sebegini kalaulah boleh bersemuka dan bertanya..tapi iyerlah selagi hati ni bersabar tahan jerk...

ya allah..aku tahu aku juga banyak khilaf..banyak kekurangan tapi mohon padamu ya allah hanya dirimu tahu siapa hambamu ini....

No comments:

Post a Comment

bulan kiter..... (sweet sweet month)

nothing to sayyyyyyyyyy cuma nak beritahu.... >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>...