Friday 2 May 2014

entry tak normal

salam semua....
tengok tajuk pun dah tahu aku nak letak entry merapu dan banyak banyak sebab otak aku malas nak karang...apa yang berlaku itupun kalau sebab aku ada tulis kat kelender ofis...ha nie nak cakap untuk korang jgn buat perangai macam aku semua letak kat kelender ofis sekali nah kau aper jerk pasal ko..mulut2 lahanat tau aku buat apa...salah aku jugak letak kat kelender ofis nak mc pun tulis dulu..tapi peduli apa aku..janji gua ada mc..heheheh..bukan aku derang yang kepochi sgt nak tahu pasal aku..sampai my work station pun ceroboh..ermmmm please lah mind your own business keh..tapi whatever pun..perempuan biasalah emosi lebih kan..hahaha tgk merapu tak aku..?? dah dah mari kita buat sesi mengentry secara marathon ape jerk yang aku ingat aku karang kalau aku tipu pun bukan tahu pun hahaah..hello mokcik tak tipu okeh...

okeh...
17/4/14 punya story aku dah cerita...balik kg..jumpa fmaily n happy..leh kawennnnn..

18/4/14
aku memang dah kat kampung pun...kg en garang..biasalah buat kerja -kerja sebab nak gotong royong abang en garang nak kahwin..so bersedia jadi bibik..tapi happy diterima okeh ini bibik banyak cakap punya olang ooooooooo...

19/4/14

persiapan perkahwinan...alang n watie!!! dan kenduri doa selamat mak nak pergi umrah....alhamdulillah waktu entry nie ditulis mak tgh mengerjakan umrah dgn abah..doakan atul dengan anak mak tau...bahagia bila mak merestui....waktu nie rumah meriah sgt semua ada...walaupun tidur tak cukup tapi demi family..harus tau -gambar sila refer facebook..macam2 bau ada ikan,daging,asap ,santan..heheeh dan.......aku ada pergi kedai emas heheeheh beli barang untuk kahwin memang puas hati..skang resit kat en garang kenapa?nak tolong bayor ker?heheeheh silakan!!!!

20/4/14

yeayyyyyyy alang & watie big day...semoga bahagia sehingga ke syurga...pasnie kami pulak tau..jangan lupa tau!!!

21/4/14

proses mengemas rumah...sebab semua nak balik dah..pastu jalan-jalan umah makngah..hehehe mat adik en garang nak tgk awek dia yang sama nama dengan aku...ermmm not bad..nasi ayam sedap oooooooo lagi pulak awek dia pandai buat roti n bakery kira pandai ...aku?pandai makan boleh lah...petang.......... semua pakat balik dan singgah umah ateh..makan mee bandung sedap oooo lapor kowt heheeh..around 1am kitaorang sampai..huh letih tapi berbaloiiiiiiiii

22/4/14

aku mc lagi heheeh tak tau buat apa aku dengan en garang merayau..makan mcd..jalan2 jusco hurmmm cover penat sebenarnya..ok lah kan dapat habis masa bersama.

25/4/14

nothing happen just ada kursus dan habiskan masa biasa jerk....sbb en garang balik gerik ambil mak ..mak nak pergi umrah ahad nie

26/4/14

mak n family dari gerik datang sebab mak nak pergi umrah...best part family dtg umah en garang..aku masak fuyooooo dapat pujian paprik campur,sup ayam,ikan goreng..but malam tuh ada peristiwa sedih dan aku gaduh dgn en garang..abg ayah isha meninggal dan ada salah faham sikit aku dengan en garang tapi tak apalah...yang pergi tetap pergi kita di dunia pinjaman ini perlu ingat allah swt sentiasa menguji hambanya...
walaupun aku perit dengan cara en garang...tapi lupakan demi kebahagiaan hehehe

27/4/14

pagiii aku tak sempat hantar mak kat klia..hope mak ingat pesanan aku harituh nak mak doa..atul & joe.. pastu malam tuh aku ikut en garang hantar family dia balik gerik penat tapi...happy makan makan makan dan makan hehehe...sampai balik kl jam 3 pagi fuyoooooo bengkak mata den nak sampai ofis ngantuk oooo heheeheh...

29/4/14

happy moment.......peegi dengan en garang jalan masjid india misi mencari kain baju kahwin kami..happy tau bila en garang pilihkan semua tau..so tema kami jadilah hijau kunig...kedah kedah..tapi perak macamana tuh?tapi memang warna yang best hishhhhhhhhh tak sabar tau..nak tgk nanti tau..en garang pun nampak happy dengan pilihan dia..siap satu misi tau.walaupun pilih dalam waktu singkat tapi berbaloi..siap dapat baju untuk ateh...ermmm happy tau thanks en garang...kita happy kamu bagi pendapat kamu

30/4/14

kerja seperti biasa....tau!!!! sebab esok cuti 1 mei............selamat hari pekerja!!!!!! lagi pula ada misi nak hantar tailor baju kahwin kita...dan kiter ada order monopod n shutter online tak sabar nak berselfie....dan nak buat pre wedding picture tau..hehehehe tunggu.....

1/5/14

yeay cuti hari pekerja..........tidur dengan jayanya...bangun bangun pergi puchong hantar baju kahwin kita..puas hati sebab akak tailor ikut apa kita nak siap syor idea yang bernas tak sabar nak tgk hasil......sure gempak almaklumlah ikut kehendak kain pulak en garang pilihkan..dan akak tailor puji pandai pilih fuhhhhhhhh lega!! sembang2 dengan sepupu..hurm leka jugak...malam jumpa en garang kita pergi makan satay.........sekali kau nah penuh gila satay kajang hj samuri..takper lama tak makan gigih tunggu tau..makan sorang 15cucuk..fuhhhhhhhhhhhh tersedak nak habiskan..tapi gigih habiskan gambar siler refer fb heheheheeh...haha tentu tension kan entry panjang sekali gambar nan ado...hahaah boleh upload gambar tkder kena mengena...nak nak nak??? hanya gambar tuh aku jerk tahu..

pilih...dan pilih

pilih dan bayorrrrrrrrr deposit

kenduri oh kenduri

peringatan dan terus beringat

takder kerja dan rehat selepas penat di kg

selfieeeeeeeeeeeeeeee

hahaaahahahaha so gambar -gambar di atas hanya aku jer tahu bila dan kat mana...tapi ada kena mengena dgn entry kat atas..cuma hari tarikh suka hati aku hahahha.kata blog saya jadi nie lah jadinya..
tadaaaaaaaaaaa..... tunggu bulan 5 gigih tak aku update..kalau tak?hurmmmmmmmmmmm tak tahulah


No comments:

Post a Comment

bulan kiter..... (sweet sweet month)

nothing to sayyyyyyyyyy cuma nak beritahu.... >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>...