Monday 5 May 2014

TARIKH SAMA...KEJADIAN BERBEZA..

#Throwback....

2013 pada tarikh nie..ada kejadian menyayat hati mengurangkan duit simpanan atau dengan kata lain zero haaha..5/5/2013....pada tarikh inilah kereta kesayangan aku rosak di bukit tagar@ tg malim.....entry  boleh refer yang macamana en garang boleh beli kereta heheeh..sebab kesian dekat aku..katanya..ermm kira tahun lepas tarikh nie sedih bagi aku lah...harap2 tahun nie ada sinar kebahagiaan tau..ermmm alhamdulillah sekarang nie penyelamat jiwa raga adalah kereta yang en garang beli sempena dengan kesusahan aku..start tarikh nie hubungan kami makin erat..di saat nie aku rasa siapa en garang di sisi aku..bayangkan daripada setiap hari keluar..pastu kami tak keluar..perasaan rasa berbelah bahagi rasanya saat jatuh terduduk..mujurlah en garang berusaha hampir setiap hari dan ada ketikanya bergaduh dan berselisih faham tapi sabar kami kekuatan kami akhirnya awal jun dapat kami kereta..alhamdulillah syukur sangat.. dan tak lama selepas tuh kereta aku siap dan menitiskan airmata jugak membayornyer..tak apalah..harinie kire aku mengenang lah tau..bagaimana setianya en garang dcc aku..menerima aku seadanya walaupun pada ketika itu kami masih lagi di awal percintaan..masih mengenal orang kata..tapi kesungguhan dia.dia buktikan sehingga sekarang malah kasih sayang dia makin menambah..aku akui dia buktikan cara dia walaupun bukan dilimpahi wah ringgit namun tanggungjawab dia setiap bulan..aku akui kadang-kadang kami seperti tidak memahami tapi bila berdiam diri dan bertolak ansur perasaan tuh makin indah.betul lah kata orang jangan buat keputusan ketika marah..tapi aku kan perempuan penuh emosi..so selalu lah melulu mujur en garang paham dan malas nak layan merapu kita haahaha.. apapun terima kasih!!!! terima kasih ..

setia dcc waktu susah...

kesayanganku...disini bermula

en garang gantikan dengan yang ini....

pandai dia ambil hati......


so sehingga saat ini..aku masih menghitung untuk menjadi miliknya yang sah halal di jannah..ya allah ya rahman ya rahim permudahkan segalanya..hanya MU yang mengerti mengapa kami begini..dan mengapa kami begitu..yang baik dari Mu yang khilaf itu dari kami..berikan peluang kepada kami untuk perbetulkan dan dekatkanlah kami jannahMu....


No comments:

Post a Comment

bulan kiter..... (sweet sweet month)

nothing to sayyyyyyyyyy cuma nak beritahu.... >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>...