Monday 5 May 2014

Persamaan KAH??

Selamat pagi..gigihkan pagi2 update walhal takder apa nak story..semalam aku balik kerja sempat meluahkan perasaan terbuku di hati..hurm lega..walaupun en garang buat bodoh main hp tapi sekurang-kurangnya aku tahu dia tak lari..agaknya dalam hati redha jerk lah aku nak bebel apa pun..iyerlah aku cakap salah dia salah dia suruh aku turunkan ego..tapi percayalah..aku luahkan bukan aku tak bersyukur dengan apa yang ada jauh sekali membangga tetapi sekadar nak berkongsi pengalaman luahan rasa iyerlah kalau kiter bodoh sombong sgt tak guna..jatuh bangun aku pun berdasarkan pengalaman jadi..tak salah nak kongsi..tak apalah lupakan kesedihan aku..heheeh pagi2 bagi aku membebel memang bebelan gred A aku bagi... sebenarnya tadi tgk gambar...ada pulak persamaan aku dengan en garang..so rasa sweet sgt plak.. iyerlah sekarang nie mood tak menentu nthlah banyak fikir kowt aku nak prepare elok2..kalau perlu bersederhana perlu kalau yang wajib aku wajibkan...bukan apa banyak pihak aku nak kena jaga..so pagi2 bila tengok gambar yang ada..buat fikiran aku lega lapang........ nak tgk tak? heheeh


En garang with makanan!!!

Selfie....budget cun tapi mmg cun pun heheeh

budget macho!!! JEBAT..tgk lengan lah weiiii

Cik Atol dan makanan?? WOW

hahaahaahah......tgk kan bila perhatikan gambar -gambar kami banyak dengan budget2 dan gambar dengan makanan heeheh..iyerlah sekarang jerk kami kurang ke kedai makan kalau awal-awal dulu almost time melepak kat kedai makan jerk..hehehehe...

No comments:

Post a Comment

bulan kiter..... (sweet sweet month)

nothing to sayyyyyyyyyy cuma nak beritahu.... >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>...