Wednesday 28 January 2015

aku rindu...

sungguh aku rindu....
rindu sgt..pada dia mungkin memori itu sikit tapi di dalam pc yang aku luahkan setiap hari tersimpan beratus2 gambar kami dahulu...air mata mesti tumpah bila melihatnya....sungguh aku rindu dia...
bukan aku sengaja menjauh tetapi aku harap sangat dia mengerti apa yang berlaku...aku jua memohon maaf andai aku jua salah mungkin telah mengabaikan dia,tak jadi isteri seperti dia mahukan,tidak dapat memenuhi kehendak dia yang ingin senang...tapi insyallah berkongsi itu tidak akan merugikan mungkin hari ini aku memerlukan bantuan mu..mana tahu, akan datang allah swt berikan aku rezeki yang tidak dijangka dan aku pula dapat membantumu..doakan aku kearah itu yer...
andai diri ini menjauh dekatkanlah dirimu..aku sayang kepadamu...dibelakangmu aku jua menangis merinduimu..sayang aku kasih aku tak pernah kurang...aku suka mengenang sewaktu dulu denganmu...
entahlah....

kalau tgk gambar nie aku selalu senyum...sorang2 kisah air panas rindu sgt tgk gmbr nie...abg nampak happy je

abg ukir nama Zul Tawai erk..? ingt org dulu2 jer suka conteng pokok...abg pun suka..hehehehe memori sgt kan.


untuk abg....

Saya rindu ...
lagu ini khas untuk abg.... sebab syg memang sentiasa memerlukan abg
saat saya keluar rumah pagi tadi sepanjang perjalanan saya ingt abg... dan saat lagu nie keluar mmg betul2 apa yang lirik ini lagukan sayang memang perlukanMU.. Love u

BUAT AKU TERSENYUM

Datanglah Sayang Dan Biarkan Aku Berbaring
Di Pelukanmu,walaupun 'tuk Sejenak
Usaplah Dahiku Dan Kan Kukatakan Semua

Reff 1:
Bilaku Lelah Tetaplah Di Sini
Jangan Tinggalkan Aku Sendiri
Bilaku Marah Biarkan Ku Bersandar
Jangan Kau Pergi Untuk Menghindar
Rasakan Resahku Dan Buat Aku Tersenyum
Dengan Canda Tawamu,walaupun Tuk Sekejap
Kar'na Hanya Engkaulah Yang Sangggup Redakan Aku

Reff: Kar'na Engkaulah Satu-satunya Untukku
Dan Pastikan Kita Selalu Bersama
Kar'na Dirimulah Yang Sanggup Mengerti Aku
Dalam Susah Maupun Senang
Brigde:
Dapatkah Engkau Selalu Menjagaku
Dan Mampukah Engkau Mempertahankanku ...
Kembali Ke: Reff 1

No comments:

Post a Comment

bulan kiter..... (sweet sweet month)

nothing to sayyyyyyyyyy cuma nak beritahu.... >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>...