Wednesday 14 January 2015

rindu...

hai...
mood rindu mungkin sebab masing2 penat tp sekarang makin terasa kami jarang bercakap jarang nak macam dulu..semalam aku pergi kfc serius rasa sayu dia dulu selalu berdua walaupun takder duit ada ngam2 jerk order dinner plate air satu kami boleh kongsi dan boleh happy senyum2 tapi semalam makan tanpa dia kuar tanpa dia tp pergi ke tempat yang kami selalu pergi dulu amat mengusik hati..terasa kerenggangan kami..bukan sebab kami ada masalah cuma masa keadaan dan waktu berubah...sekarang bukan seperti dulu nthlah semalam dia cakap tak sabar nak pergi honeymoon aku pun sama rasanya mudah mudahan balik bercuti dia ok...
sebab kadang2 aku tak faham bila dia suka cek hp aku..sebab bg aku kalau aku cek hp dia sebab suka baca whatsapp tp bukan kepada cemburu sebab aku percaya jerk kat dia...lagipun kalau hati kita dah pandang dia selamanya dia..kecuali allah swt nak uji kesetiaan kita suami isteri lagipun sekurang kurangnya aku tahu aktiviti dia..kalau dia nak main bola ker,ot ker, sebab aku jenis tak halang minat dia dan aktiviti dia..ntahlah aku bukan suka mengongkong cuma kalau dia lebih kepada hal luar tanpa peduli dan macam leka tak ambil tahu itu aku akan terasa jugak lah...
aku sebenarnya tak suka bila dia selalu curiga macamtuh ...sebab kalau aku call ker msg ker cuma untuk benda penting bagi aku bukan zaman aku nak bersikap seperti perempuan bujang..aku ada dia ada bnyak tanggungjawab..nama dia nak jaga,dosa pahala dgn dia lagi,sekarang pun bagi aku masa macam tak cukup jerk..bangun seawal pagi..sehari tak jumpa dia kalau tak msg tak call ibarat kalau pagi tuh kali terakhir aku salam dia...kalau apa2 jadi kami tak jumpa dah..aku selalu doa permudahkanlah semua...
cuma sekarang aku dah rasa yang suasana kami makin suram,nak bersama bergurau jadi tersekat2...makan di meja pun ibarat bunyi sudu dan garfu..memang sikap kami sama tak suka org tahu apa perbualan kami percakapan kami tapi kalau di rumah sendiri pun macam tuh mesti dapat rasakan betapa susahnya komunikasi kami...takperlah mungkin 2015 ada rezeki buat kami untuk sendiri berdua bersama family kecil kami sendiri..aku sentiasa berdoa untuk itu...
bila tgk cerita zahira sorang2 aku rindu suasana kami tgk tv berdua..berapa banyak cerita kami ikut bersama..dari love u mr arrogant,ariana rose,cerita yang dia suka sangat bukan kerana aku tak cinta...sharnaaz ahmad waktu cerita tuh boleh rasa happy kami berdua....pastu setitis kasih darmia lagi waktu tgk awal2 kahwin fuhhh feeling...tapi sekarang?? tgk pun dah tak..balik senyap balik waktu berlainan sorang awal sorang lambat..ntahlah kita cuba perbaiki kan...moga hubungan kita kembali macam dulu kasih kita berpanjangan...kita kena jadi ibu dan abah yang baik...

sama -sama berusaha ok.. i love you i miss you...miss semua yang pernah kita lalui...susah dan senang
miss rumah langat miss kedai-kedai makan langat yang kita duk makan,miss downtown yang boleh kata pergi hari2 waktu awal2 kawan,nthlah sedih sayu semua ada...

No comments:

Post a Comment

bulan kiter..... (sweet sweet month)

nothing to sayyyyyyyyyy cuma nak beritahu.... >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>...