Tuesday 20 January 2015

#faraim wedding@putrajaya

salam semua sabtu lepas aku berpeluang pergi ke majlis kenduri kahwin.. kawan ofis merangkap adik lah..
walaupun dia sekejap jerk kerja dengan aku sbb berjawatan sambilan namun bonding kami kuat ditambah pulak dia memang kepala gila2 sempatlah kami share memories kan huhuh
aku memang dah set awal2 tarikh dgn en garang 17/1/15 memang aku dah tanda siap2 kat kalender rumah...sbb aku kan tgh mengandung rasa sgt nak makan nasi kenduri huhuhuh..

aku sebenarnya tak tahu nak pakai baju apa sebab time preggy mmg tak pakai langsung bju kurung rasa lemas jerk...tiba2 hari nak pergi boleh terfikir nak pakai baju kahwin plus kami pernah janji dgn fara kahwin nak pakai hijau emerald inspirasi #schawal huhuhuhh...
sekali kau ha comfirm kami punya kaler samer....huhuhhuhu

so terimalah gambar aku malas nak tulis pagi2 nie haahah

tgk sama tak..apersal pic nampakc macam flawless jerk nie...aku suka huhuhhu

berseri-seri pengantin..aku amik seri ibu mengandung sudahlah yer...nasib en garang nak jugak bergambar walaupun dah start marah2 kata lambat..bg aku kalau dah kawan rapat nak jugak bergambar..penat jerk dtg tau...kalau kawan saja2 aku rasa cukup makan balik huuhhu..lagi pulak bukan senang en garang nak pergi kenduri kahwin kawan2 aku sepanjang kawan dan dah jadi #hubbywifey nie nie lah first time dia hadir ke majlis kahwin kawan aku...kalau kawan dia ada jugak 2-3 org kami pergi..tgk sungguh tak adil kan..tapi tkperlah dah ada gmbar ok lah....

apapun to faraaim kak atul doakan korang bahagia untul jannah be wife and good husband



rindu rasa nak bersanding dgn en garang.....

No comments:

Post a Comment

bulan kiter..... (sweet sweet month)

nothing to sayyyyyyyyyy cuma nak beritahu.... >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>...