Wednesday 28 January 2015

Penat...

tak tahulah mungkin aku harus pergi...hati ini dah rasa sepi mengenang masa lalu membuat aku kuat...tahu satu ketika pernah ada kegembiraan kerana adanya duit dan kesenangan walaupun tidak halal...
aku akur dan redha mungkin kami bahagia kerana duit tapi bukan kerana cinta..
aku nak melupakan semua nie...tapi memori terlalu banyak..separuh dari badan aku pun zuriat dia yang kubawa...aku tak tahu apa lagi perlu ku lakukan...menangis ,meraung ,merintih pun hanya untuk apa kerana apa?untuk apa?adakah ia boleh berubah?bagiku mungkin harapan kegembiraan dia bukan denganku...
nthlah...adakah aku ego...tidak sejak bergelar isteri aku tak letak ego di depan sebab aku terlalu kasihkan dia....tapi semakin lama...aku makin menjauh dengan dia..bila di imbas gambar lama sungguh aku rindu...aku rindu dia yang dulu..aku tahu dulu dia tulus denganku...tapi jgn rindu aku yang lalu kerana aku dulu bukan isterimu masih bebas berkawan sehingga aku sah milikmu...
detik 7/6/14 saat org tuamu datang menemui keluargaku...dalam hatiku nekad hanya padamu aku setia aku kasih dan aku akan sayang kamu dan familymu seperti aku kasih pada keluarga sendiri..dan bila lafaz takliq 30/8/2014 kau lafazkan aku milikmu..hanya syukur kupanjatkan kerana kita berjaya dalam harungi fasa percintaan yang ibarat tidak dapat dipisahkan dan kadangkala membuat aku takut jadi benda yang memalukan family kita..alhamdulillah kita berjaya...namun angan2 tak selalu indah..kata2 orang suami isteri berkongsi suka duka susah senang bagi aku inilah rasanya sekarang....entahlah kuatkanlah hati tabahkanlah jiwa....menghadapi hari2 mendatang apa saja yang terlafaz terlarih aku redha...
aku harap luahan hati aku disini tidak disalah anggap bukan ungkit bukan menyalahkan dia tapi memohon sedikit pengertian dan lebih memahami kedudukan isteri darimu insan yang bergelar suamiku...

buat suamiku....tgk renung lihatlah gambar ini fikir saat ini dan tarikh nie kat mana dan apa ada dalam hatimu......siapa dirimu dan apa matlamatmu terhadapku...tarik nafas dalam2 dan fikir apa yang jadi dengan kita sekarang adakah masih ceria seperti ini???
apapun....aku tetap menyayangimu sungguhpun aku nampak semakin menjauh darimu...
aku masih ingat pada ayat : kalau nak kawan dengan saya jgn pakai skirt lg....

airmata jangan tumpah terlalu banyak aku menangis...


No comments:

Post a Comment

bulan kiter..... (sweet sweet month)

nothing to sayyyyyyyyyy cuma nak beritahu.... >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>...