Thursday 17 October 2013

Aidiladha

Aidiladha..hahahaah kebetulan tahun nie cutinya jatuh di tengah minggu so aku nie macam berat jerk nak balik sebab cuti ku sudah tiada hahaahah..tahun nie kerap sangat cutinya.Tapi mak abah aku asyik jerk tanya katanya ipoh kl bukan jauh..heeheh oh mak oh abah bukan jauh dekat tau..dah lah tengah bulan....oh duit duit duit...hehehehehe tapi tak apalah...demi mak abah kita balik yerp...hari sabtu pagi2 lagi aku dah gerak..tak payah sarapan sebab dalam kepala otak dah fikir kita makan kat rumah jerk tentu2 mak masak...tapi bila call mak dia kata ada kenduri kahwin hurm apalagi memang rezeki menanti.... Lapor ooooooooo... cuti aidiladha kali nie agak best lah sebab macam-macam aktiviti buat kira penuhlah..jalan balik pun tak jem so berbaloi baloi lah..En garang pun ok sebab aku balik risau katanya aku duk KL ala...kalau kena balik Gerik pun saya balik lah haahaha...so mari kita layan aktiviti di IPOH sempena AIDILADHA kiter nie....
Tuan Blog......POYO

Lemang aidiladha

Aktiviti sambil bakar lemang sambil minum air nyorrrrrr sedap nyummy!!!!

Lemang oh Lemang tradisi family tau

Air kelapa...aku tak boleh minum sebab sakit tapiiiiiiiiiiiiiiiii aku bantai jugak

Semua menunggu kelapa

Kak Long with Amirah Batrisyia......DR DR

Makan - makan aidiladha

Meehon Sup Masakan emak

Rendang masakan Emak

Taraaaaaaaaa nie lah lemang resepi tradisi

Nasi Goreng emak...TERBAEKKKKKKK
ha inilah entry bergambar...aidiladha aku..apapun bila sekali sekala balik semua ada semua jadi meriah...kita tunggu tahun depan manalah tahu beraya di negeri sama tapi KG yang lain....INSYALLAH....

No comments:

Post a Comment

bulan kiter..... (sweet sweet month)

nothing to sayyyyyyyyyy cuma nak beritahu.... >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>...