Thursday 31 October 2013

Mr & Mrs Arrogant

heheeheeh fenomena aku sekarang..ermm korang mesti tau kan bila tengok tajuk jerk heheehe.aku sekarang nie tengah gilakan cerita nie stiap hari okey..tak pernah miss lagi tau..hurm bila tgk preview cerita nie aku dah start suka lagi pulak bila tengok pelakon baru yang aku suka cara dia sempoi jerk rasa tak control cun...erm aku mula -mula suruh en garang tengok tapi dia kata "tak suka lah yunk memey tuh!!! hello...bukan memey okey but pelakon baru Zara Zya...nama idaman kita kan kan kan Mr arrogant!! panggilan en garang sejak aku gila tengok cerita nie..hahahah biarlah korang meluat aku suka sangat heehe sebab dalam cerita nie macam banyak persamaan dengan kami...tetiba kan nak sama.tapiiiiiiii serius korang memang sama tau..tapi tidaklah semua..cuma ada part -part lah heehe.sebab aku hari-hari tengok cerita nie dan tambah paksaan dari aku last -last mr arrogant aku a.k.a en garang dah terjebak sama..hamek kau..dalam moment wechat pun ada heheeeh..yang sweet dia setiap kali cerita nie aku akan msg en garang cepat-cepat tengok tv3...heeheh sambil tuh bila ada part yang sweet cepat-cepat msg konon sweet lah hahaahha...pastu senyum sorang-sorang.nie lah nama dia..kemaruk hahaaha!!! teruk hokey penangan cerita nie...aku sebelum nie memang gila tgk cerita yang sweet-sweet nie sampai kat ofis pun aku boleh buat review...hahaah siap dengan dialog okey korang mampu!!!sampai yang aku nak tergelak pagi-pagi lagi aku masuk ofis orang dah tanya atul nanti nak cerita panggil tau..nak dengar aku cerita..hoiiiiiiiiiii tgk tv lah..heheh tp aku dalam hati memang suka.senang cerita aku memang peminat drama bersiri melayu nie...aku kan melayu..citer omputih nie aku kureng hehehe..adalah jugak tgk tapi tk seperti drama okeh...ermm balik cerita nie..bagi aku cerita nie semua yang bawa watak memang terbaik..sampai aku kalau review cerita nie kat ofis siap ikut -ikut gedik sherry,manja-manja zara hehehe.ermm aku harap korang tgk lah cerita nie...tau tgk tau tgk tau heheheeh so sempena dengan fenomena nie..aku pun apalagi ....bawalah fenomena cerita ni ke ofis en garang pun stress tengok aku ...tara......................

tudung ala -ala zara zya...heheehe poyo tak?poyo tak?
hurmmm tak der kerja kan...so pada sesiapa yang belum jatuh cinta dengan cerita nie sila lah tengok yerp!!!!
ha nie lah pelakon dia.................SELAMAT MENONTON!!!!!! jangan lupa jam 7.00pm tau.setiap hari isnin-khamis jangan lupa ambil air sembahyang siap-siap sebab maghrib masuk awal sekarang bila iklan yang pertama terus solat heehehehe TIPS supaya jangan lalai....

No comments:

Post a Comment

bulan kiter..... (sweet sweet month)

nothing to sayyyyyyyyyy cuma nak beritahu.... >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>...