Wednesday 16 October 2013

Bola Bola dan Bola

hello..rasa macam dah lama tak update hahahaha..bukan takder bahan banyak melambak -lambak..tapi biasalah bila malas tuh dah datang semua entry kita letak kat kepala jerk hahaha..ermm nie aku nak story pasal aktiviti  aku kalau en garang cakap "yunk jom teman!!!korang nak tahu teman apa?haaaaaa nilah teman dia main bola sebenarnya..en garang nie memang kalau main bola time kaki sakit pun nak main...aku nie kalau cakap tak..kang susah!!!setiap saat dia duk cakap teman eh?teman eh? kalau aku kata tak pun...dia kata teman eh....sampai ada satu kali tuh aku cakap aku tak nak pun...tapi mengenangkan kesian aku pergi jugak..heehehehe lagi pulak aku memang minat tgk bola..kadang-kadang yang aku tak tahan dia selalu cakap "yunk terror tak orang? "yunk pandai tak orang assist? " tapi kau nie jahat..selalu kutuk dia..tapi kadang-kadang bangga jugak bila tgk dia main elok..itu kalau ok lah kalau tak ok..hurmmmm temankan aja.seronok..bila teman en garang main bola sebab lepas main bola kita akan pergi minummmmmmmmmm haahha rasa happy dapat komen -komen dia main bola kutuk-kutuk sikit tapi itulah buat penguat kasih sayang hahaahha korang sila jangan muntah pengakuan ikhlas tau...korang dah tau nie entry bergambar jerk kan..kena pulak tukang blog memang kejap -kejap gambar so silalah layan gambar.........tara
En garang sedia nak bermain bola
senaman konon ooomokkkkk

sesi regangan sambil bersembang nampak

tendang sikit -sikit sebelum main bola

hurmmm tendang jangan tak tendang

ooooomokkk keletihan separuh masa pertama

taraaaaaaaaaa......tuan blog yang cantik teman en garang uwekkkkkkk

Mrs always right

No comments:

Post a Comment

bulan kiter..... (sweet sweet month)

nothing to sayyyyyyyyyy cuma nak beritahu.... >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>...