Thursday 17 October 2013

IPOH DI HATI....

cuti -cuti baru- baru nie sempena aidiladha aku balik kg hurm..sambil beraya sambil melakukan aktiviti bersama family tercinta.aku nie kalau kat kl nak balik kg memang malas sebab mak abah aku kadang2 tiap -tiap minggu datang kl so kalau balik kg pun bukan tujuan utama nak tgk mak abah tapi saja nak berjalan jerk hahahaha..bak kata mak abah aku...orang dah pencen beginilah berjalan jerk...apapun memang salute kat abah n mak....asyik berjalan jerk aku nie pun dah malas nak drive jauh-jauh...korang kalau nak tahu nie lah gambar-gambar kerinduan aku bila balik ipoh macam-macam aktiviti dapat dilakukan heheeheh
Membawa mak Shopping...heheheeh MYDIN jerk pun

Ikut mak abah balik KG ambil mempelam hahaaha

Kesian rumah arwah opah..huhuhu sedih teringat kenangan

Makan Nasi Ganja...orang IPOH mesti tahu

Kedai Legend Nasi Ganja

nie lah nasi dia terbaekkkkkkkkkk

Sesi makan berjemaah sesama family..kena dengan 2 jug air oren oooooo

Tempat free untuk kesihatan CERAGEM...rasanya ramai orang tahu dah hehehe

Sesi main badminton guna pagar rumah...

Motor zaman kegemilangan jadi penganggur

Sekarang dah jadi motor abah "TOK SIAK" berjasa tau skang bawa pergi MASJID dulu-dulu motor Rempit
HAHAHA....itulah aktiviti aku bila pulang ke kampung...banyak aktiviti tapi tak larat nak upload gambar..kang korang jemu pulak tengok apa aku buat kat kg ye dok...aku tau korang punya aktiviti lagi best.tapi itulah aku..banyak aktiviti tapi kenalah tapis2 kang En garang tahu kah kah kah...

No comments:

Post a Comment

bulan kiter..... (sweet sweet month)

nothing to sayyyyyyyyyy cuma nak beritahu.... >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>...