Friday 4 October 2013

Eksident???? Adoyaiiii

Eksident!!!!??? hurm entah lah nak cerita macamana?akhir bulan September harituh..aku biadalah goverment servant nak cukupkan kursus 7 hari KPI katanya...aku pun pergilah..PORT DICKSON kursus katanya...Jumaat tuh dalam jam 2.45ptg..dia hntar aku kat Tanglin(tempat menunggu bas) ikut rekod nie kali pertama aku tinggal dia nak pergi kursus..walaupun PD tuh dekat jerk tapi heheeh kalau dah cinta rasa lah macam jauh jerk...heheheh dia hntr senyum2 jerk..walaupun aku macam tak nak pergi kursus tuh...En yayang hanya awak jerk tahu kenapa.kan!!! Perjalanan dalam sejam jerk sampai jerk apalagi aku nie report duty lah..kursus tuh 3 hari jerk tapi rasa 3 tahun ceewahh mengada kan.ermmm waktu tuh jam dalam 5 lebih sebab sebelum tuh kitaorang msg2...hurmm dalam 5.30 macam tuh dia cakap dia dah nak balik..macam biasalah aku pun ok lah..sambil tuh pergilah borak dengan kawan-kawan heheeh..meriah kan.dah lama borak..aku rasa pelik (hp aku charge kat atas peti)..aku pg kt telefon tgk jam 6.30.untuk pengetahuan aku dah biasa dia akan msg kul 6.00ptg kata dah sampai rumah kalau lewat pun dia akan bgtahu..aku tgk jam dah lewat pastu ada no misscall dari kl..dalam hati aku cakap dia accident ker!!aku terus call sekali betul..Ya Allah waktu tuh ntah lah nak cakap macam-macam rasa.yerlah laluan dia balik tuh dah lah laluan sibuk aku tak leh fikir banyak airmata dah mengalir laju dah.kawan-kawan dah budget aku balik kl punya...tanya2 dia kata dia ok...tapi aku tetap tak puas hati sebab tak nampak depan mata lagipun aku tau dia macamana mesti dia nak aku...nth lah aku tak tau nak cakap apa perasaan aku.yang pasti masa tuh mmg tak boleh lah.malam tuh dia ngadu tak boleh tidur katanya sakit badan.kesian kamu!!!tapi kita takder.aku kat kursus dah takder perasaan yang penting rasa nak balik duduk dengan dia jerk.kelakar rasa nasiblah dia cuma luka-luka tapi bila bayang dari dia cerita dia marah owg yang langgar dia aduhhh mesti dah macam REMY ISHAK dalam cerita CUN hahaa..dengan loghat dia..hahaah.hari Ahad dia kena ambil aku dari pagi pesan kul brapa sampai semua....tak sabar nak tgk dia.kul 3 aku sampai kl...waktu sampai rasa nak peluk jerk nk tanya bnyk2 tapi sabar..hntar kawan-kawan dulu..hantar jerk kawan-kawan apalagi  dia terus...bgtau itu ini tunjuk semua sakit-sakit.heehehe kiter tau kamu manja sgt...takperlah kiter dah balik kita layan kamu okeh.Esoknya isnin aduh malasnya...nk kerja en garang pun macam malas sebab masih sakit badan aku pulak malas sebab nak rehat heheeh nk borak2 dengan en garang...so isnin tuh ber EL lah kami berdua..jangan tiru okeh tak elok untuk cuti kalian yerp...hehehe. aku pagi-pagi dah pergi umah en garang konon nak sarapan lah macam-macam..aktiviti kami dari pagi sampailah malam hahaahah teruk kan..dari pagi sarapan,jalan-jalan,karaoke,buat bubur durian(permintaan en garang waktu lepas eksident),makan mempelam,makan telur puyuh belaan en garang,dan macam-macam hahaahaha mesti korang kata macam orang sihat jerk...heheheeh memang sihat pun.tapi biasalah kalau dua-dua manja ginilah...
muka ceria sebab en garang nak hantar pergi kursus siap bagi duit belanja lagi haahaha

 puyuh -puyuh en garang
 puyuh -puyuh
 en garang buat air nescafe...nak makan dengan bubur durian
 en garang kena buli aku nak makan mempelam dengan kicap
 buat sambal kicap
 en yayang buat semua hehehe yummy!!!!!
 see taraaaaaaaa,buah mempelam kelas tak bekas kicap love okeh!!!!! rumah bujang hati ada taman giniler..
 haaaaaaaaaaaa inilah luka en garang yang manja..mesti korang kata lorrrrrrrrrr
lorrrrrrrrrrrrrrrrr....to en yayang UNTUNGLAHHHHHHHH..

* kesimpulanya hari isnin tuh tak taulah dia yang sakit atau aku,sebab aku paksa dia macam-macam buat air lah,nak mempelam lah heheeh nak telur puyuh rebuslah tapi apapun memang happy dapat habiskan masa bersama..aduh lambatnya lagi...KAHWIN JOM.

No comments:

Post a Comment

bulan kiter..... (sweet sweet month)

nothing to sayyyyyyyyyy cuma nak beritahu.... >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>...