Thursday 3 October 2013

Dunia Raya

Raya..huh dah nak masuk Raya Haji ko baru nak update pasal raya yerp..tapi tkperlah..bila mood raya datang balik kita kenalah kembalikan mood raya tuh heheeh...nak cerita lebih2 susah plak kan lagi pulak korang memang tahu kerja aku blog bergambar so korang layanlah gambar-gambar yang banyak tuh..Tapi biasalah raya aku dulu kini selamanya off course lah Ipoh heheh tengok tajuk blog pun dah namanya perak di hati kan...so PERAK PERAK PERAK...sebab itu kita kena cari En Garang yang asal PERAK supaya kiter tetap raya kat PERAK hahaa...ermmm tahun nie raya tema hijau..aku lah yang tema hijau.En Garang tak hijau pun..tapi kiter sedih tahun nie bukan tak dapat raya sekali..dapat tapi sebab eksited tengok muka en garang terus lupa nak snap picture bersama..hurm next year ehhh insyallah....

 hehehe shopping raya dengan emak tercinta...HARI MEMASAK kata owg PERAK
 Deco raya oleh emak...aduhhhh pening mak aku nie
 pagi raya aidilfitri...sebelum bermaaf -maafan makan dulu
 MAK + ABAH yang tercinta....
 ADIK + KAKAK yang giler...

 with KAK LONG...

 Jamuan Raya @ Ofis..MERIAHNYA RAYA...
 Hasil deco kami untuk Raya kami
 Deco kami...

 Hasil deco raya MERIAHNYA RAYA




*so inilah cerita raya saya banyak tak gambar?banyak tak?hahaahah bnyak sebenanrnya tapi kiter ambil yang penting-penting jerk tau janji kita ada entry raya rayieeee heheeh..nak jugak kata orang kan.


No comments:

Post a Comment

bulan kiter..... (sweet sweet month)

nothing to sayyyyyyyyyy cuma nak beritahu.... >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>...