Friday 25 October 2013

BELAJAR DARI KESILAPAN

friday freak..hehehe harini rasanya hari jumaat paling indah bukan kata jumaat lain tak indah tapi yer lah macam korang tahu baru-baru nie aku ada lah krisis dengan en yayang..nasiblah allah s.w.t masih memberi peluang kepada kami.aku harap sangat jangan lah di duga perasaan kami nie lagi.aku nie pulak jenis kalau dah buat keputusan aku susah nak berundur.tapi entahlah mungkin cara en yayang akhirnya aku mengalah.lagipula aku sendiri sebenarnya tak bersedia.mungkin korang rasa aku jer keras kepala heeheh bukan keras kepala tapi prinsip dan pendirian bukan apa selama nie pun hasil daripada prinsip dan pendirian aku kuat dan tabah dalam mengharungi kehidupan ini.Namun sapa yang tak sedihkan kalau kita bahagia tiba-tiba pula jadi macam nie.heheeheh apapun episod duka tuh dah berlalu sekarang nie rasa semakin kuat..yerlah kita nie mestilah takut kalau dah pertahankan-pertahankan tetiba musnah..so mulai sekarang aku kena belajar dari kesilapan tau..en yayang jangan ulangi untuk aku pulak..berubahlah agar hubungan nie lebih harmoni...sebab benda nie pun bukan dari en yayang sahaja..heheeheh.hari nie jumaat setelah melalui episod duka harinie syokkkkkkkkkkkkk sejak aku bekerja tak pernah orang ambil dan hantar aku kerja..harinie yang bestnya en yayang ambil dan hantar pergi kerja..best ooooo rasa happy jerk.walaupun sakit pinggang lah naik motor.tapi kalau naik kereta jem lah..ditambah dengan projek mrt..(untuk kesenangan rakyat yerp)-jgn marah en yayang.apapun yang berlaku aku nak cakap aku bahagia di samping en yayang...heheeheheheh korang jangan muntah niie pengakuan ikhlas tau..
jangan termenung!!!!!! kiter sayang awak

jangan marah -marah hahahahaahh
p/s : untuk en yayang siapapun saya/apapun saya dalam hati ini awak cinta hati saya

No comments:

Post a Comment

bulan kiter..... (sweet sweet month)

nothing to sayyyyyyyyyy cuma nak beritahu.... >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>...