Sunday 20 October 2013

merajuk?

MERAJUK?!!!!! hahahahah kali nie kau nak highlight sikit paasal merajuk?perlu ker tak perlu ker?hahahaha korang mesti selalu merajuk kan hahaah apa tidak?aku jerk lebih-lebih haippppppppp jangan tipu kiter kalau kaum perempuan nie tentu suka merajuk heeh kadang-kadang bukan apa pun tapi lebih ker nak tarik perhatian dan nak suarakan apa yang kiter rasa betul bukan apa kadang-kadang dalam perhubungan nie bila tak merajuk kita tak tahu apa yang kita buat tuh betul ataupun tidak ye dok?hehehe.aku nie nak kata selalu merajuk tuh tak lah kowt tapi kalau aku merajuk tentu bersebab..bukan sebab nak suruh dipujuk sangat tapi nak beritahu kebenaran...heheheh en garang tau kenapa aku selalu protes dengan merajuk hahaha.aku bukan apa kadang-kadang aku tengok lelaki lah kan..kalau perempuan merajuk diaorang akan kata perempuan nie mengada-ngada terlebih manja lah nak perhatian lah..bukan hokey dengar sini bukan...dalam perhubungan nie bila dah sayang kita akan mudah mengatakan iyerrrrrrrrr..kadang-kadang benda tuh bukan betul pun..so bila dah mula berbalas -balas pendapat nie unsur bergaduh akan keluar ye dok...yang kiter nie bila dah sayang akan cakap iyerrrrrr,ikutlah,ntah...hurm last -last merajuk betul tak?merajuk tuh adalah jalan nak suruh dia dengar pendapat kita betul tak?terima atau tak kita tak kisah pun sebenarnya tapi nak kan sedikit perhatian..heheeheh tapi sebetulnya.....bila kiter merajuk si dia tentu akan kelam kabut lah kan itu bergantung hokeh...kalau dapat pasangan yang mengerti...so mungkin adalah pujukan yang berharga...tapi kalau kiter kerap merajuk tanpa sebab itu bukan pujukan berharga yang dapat tapi penampar namanya.....asyik merajuk tak bersebab.heheheeh tu bukan aku okeh!!! betulkan EN GARANG...bagi diri aku kalau aku merajuk nie mesti bersebab..sebab aku nie susah nak terus cakap apa yang aku nak suarakan...selalunya en garang akan faham aku merajuk cuma tak lama..tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hahaah panjang tapi tuh en garang nie kalau datang romantik dia ha inilah hasil dia...aku dapat heheehehe

kek yang dihabiskan sebab laporrrrr lepas merajuk

kek untuk orang merajuk
hurmmm itulah dia kadang-kadang dia akan buat apa yang diri aku tak sangka...tapi lain orang lain cara cuma aku harap merajuk nie tak rosak kan sesuatu perhubungan...apapun ingat merajuk tuh ada pro dan kontra dia.....apapun yang terjadi jangan sempai merosakan yerp............

No comments:

Post a Comment

bulan kiter..... (sweet sweet month)

nothing to sayyyyyyyyyy cuma nak beritahu.... >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>...